نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

کاپیتان سابق ابومسلم: عملکرد هیات فوتبال باعث شده فوتبال خراسان رضوی رشد نکند

  • کد خبر: ۲۲۱۵۸۸
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
کاپیتان سابق ابومسلم: عملکرد هیات فوتبال باعث شده فوتبال خراسان رضوی رشد نکند
کاپیتان سابق ابومسلم مشهد گفت: عملکرد هیات فوتبال خراسان رضوی باعث شده این رشته پرطرفدار در استان‌مان رشد نکند.

رمضان شکری در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به آسیب‌های تاخیر یک ساله برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: متاسفانه حدود یک سال است که انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی عقب افتاده است. این موضوع باعث می‌شود مجموعه فوتبال استان دچار بلاتکلیفی شود. مجمعی که می‌توانست خیلی پیش‌تر برگزار شود، حالا روی هواست و معلوم نیست چرا کسی به فکر آن نیست.

وی ادامه داد: هر شخصی که قرار است رئیس باشد، نمی‌تواند برنامه‌های خودش را اعلام کند و مجموعه فوتبال استان از برنامه‌های خاص خود او پیروی کنند. این روالی است که در حال حاضر وجود دارد و نوعی خود رایی در هیات فوتبال دیده می‌شود. فوتبال رشته‌ای زودبازده نیست و نیاز به یک برنامه‌ریزی درازمدت دارد که این برنامه‌ریزی از تیم‌های پایه آغاز می‌شود. وقتی نمی‌توانیم تیم‌های پایه را مدیریت کنیم تا برای آینده این استان مثمر ثمر باشند، فوتبالمان دچار افت می‌شود. من بعنوان کسی که بیش از پنج دهه از عمرم را در زمین های فوتبال این شهر گذاشته‌ام این حرف را به شما میزنم که برنامه ریزی در فوتبال ما وجود ندارد.

کاپیتان سابق ابومسلم مشهد عنوان کرد: در حال حاضر فوتبال خراسان رضوی دچار افت شده است و پس از مدت‌ها یعنی حدود ۴۰ سال در سطح نخست کشور تیم نداریم، علاوه بر این بازیکن خراسانی در سطح لیگ برتر نیز نداریم. ما در یک دوره‌ای دو تیم لیگ برتری، یک تیم لیگ یکی و دو تیم در لیگ دو داشتیم. در حال حاضر تمام اینها به دو یا سه تیم لیگ سه تبدیل شده‌اند که همان تیم‌ها نیز بازیکنان خود را از خارج از استان می‌آورند. ما حتی در زمینه بازیکن سازی هم کاری نکردیم.

شکری در پایان گفت: این موضوع نشان می‌دهد که عملکرد هیات فوتبال خراسان رضوی باعث شده فوتبال خراسان رشد نکند. عدم برنامه‌ریزی باعث شده فوتبال‌مان رشد نکند و مردم از دیدن فوتبال زیبا از این شهر محروم شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->