اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است
سرخط خبرها

انصارالله یمن بر مجازات تل آویو تاکید کرد

  • کد خبر: ۲۲۱۸۶۱
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
انصارالله یمن بر مجازات تل آویو تاکید کرد
سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن اشاره به قانونی‌بودن عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی بر مجازات این رژیم تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: اقدام ایران علیه رژیم دشمن صهیونیست اقدامی قانونی بود.

عبدالسلام در ادامه سخنان خود گفت: این اقدام قانونی در واکنش به جنایت رژیم دشمن صهیونیست در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق صورت گرفت.

همچنین سخنگوی جنبش انصارالله یمن با تاکید بر لزوم مجازات رژیم صهیونیستی افزود: رژیم دشمن نمی‌تواند بدون مجازات از زیر بار جنایت‌های خود شانه خالی کند.

پیش از این نیز وزارت خارجه یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمله‌ای مشروع و مطابق با قوانین بین‌المللی و منشورهای سازمان ملل متحد بود.

صنعا در این بیانیه تاکید کرده است که دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی باید سر عقل بیایند و حمایت‌های نامحدود خود از این رژیم را متوقف کنند.

این بیانیه می‌افزاید: کشتار جمعی که دشمن صهیونیست علیه غیرنظامیان نوار غزه مرتکب می‌شود، باعث افزایش تنش در منطقه خواهد شد. ما بر ضرورت ایفای نقش شورای امنیت سازمان ملل متحد و مسوولیت‌پذیری آن بر اساس منشورهای این سازمان در حفظ صلح و ثبات بین‌المللی تاکید داریم.

گفتنی است ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد و موشک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->