حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی هلاکت سه نظامی صهیونیست در حمله مقاومت به کرم ابوسالم جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد
سرخط خبرها

نشست شورای امنیت بدون صدور قطعنامه یا بیانیه پایان یافت

  • کد خبر: ۲۲۱۹۱۵
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
نشست شورای امنیت بدون صدور قطعنامه یا بیانیه پایان یافت
نشست شورای امنیت سازمان ملل که با هدف بررسی پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی و به درخواست این رژیم اشغالگر تشکیل شده بود، بدون صدور قطعنامه یا بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در نشست شورای امنیت، آمریکا و دیگر متحدانش به حمایت تمام قد از جنایات بی وقفه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تجاوزگری و ماجراجویی نظامی این رژیم علیه کشور‌های منطقه پرداختند و پاسخ کاملا مشروع و قانونی ایران به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به کنسولگری اش در دمشق را محکوم کردند.

نماینده رژیم اشغالگر هم در این نشست به لفاظی و طرح ادعا‌های مضحک و بی اساس در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایات مستمر این رژیم علیه ملت فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه پرداخت.

امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت سازمان ملل پیرامون: «وضعیت خاورمیانه» ضمن دانستن حق ذاتی برای ایران جهت پاسخ به رژیم اسرائیل گفت: متاسفانه سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه تصمیم گرفتند چشم خود را روی واقعیت ببندند.

«قصی الضحاک»، نماینده سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت: درباره خطرات تشدید تنش و ملتهب شدن اوضاع از سوی اسرائیل که برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در تحقق اهداف نظامی اش در غزه تلاش می‌کند، هشدار دادیم.

وی تصریح کرد اقدام روز گذشته ایران (پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی)، اعمال صحیح حق دفاع از خویش است.

الضحاک تاکید کرد ما مقامات رژیم اشغالگر و دولت آمریکا را مسئول کامل تجاوزات اسرائیل و هرگونه تنش بیشتر که امنیت در منطقه را تهدید می‌کند، می‌دانیم.

نماینده روسیه در سازمان ملل هم در این نشست، با حمایت از پاسخ کوبنده ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد نشست اضطراری شورای امنیت درباره پاسخ ایران، رویکرد دوگانه و مزورانه غرب را نشان می‌دهد.

«واسیلی نبنزیا» تاکید کرد نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل به عنوان «نمایش ریاکاری و استاندارد‌های دوگانه» است.

نماینده روسیه خاطر نشان کرد آنچه امروز در شورای امنیت شاهد آن هستیم، نمایش نفاق و رفتار‌های دوگانه و شرم آور است.

نماینده چین نیز با اشاره به اقدام تلافی‌جویانه نظامی ایران علیه اسرائیل گفت: از اقدام ایران ابراز نگرانی عمیق می‌کنیم ولی ایران تاکید کرده که این اقدام تلافی‌جویانه بوده و اتمام یافته است.

نماینده چین در سازمان ملل در جلسه اضطراری شورای امنیت با اشاره به حمله ۱۳ فروردین رژیم صهیونیستی گفت: روز اول آوریل نمایندگی ایران در سوریه هدف قرار گرفت و موجب تلفات زیاد در جانب ایران شد و این اقدام نقض منشور سازمان ملل و همچنین نقض حاکمیت سوریه بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->