نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟ سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد
سرخط خبرها

هواپیمایی قطر پروازهایش به ایران را از سر گرفت

  • کد خبر: ۲۲۲۱۴۸
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
هواپیمایی قطر پروازهایش به ایران را از سر گرفت
با آرام‌شدن تنش منطقه‌ای و با پایان‌یافتن عملیات «وعده صادق»، شرکت خطوط هوایی قطر اعلام کرد که این کشور پرواز‌های خود به ایران را از سر گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، خطوط هواپیمایی قطر (قطر ایرویز) دوشنبه‌شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که پرواز‌های خود به ایران را بازگشایی می‌کند.

همزمان با آغاز عملیات «وعده صادق»، برخی کشور‌ها پرواز‌های خود به مقصد ایران را به حالت تعلیق درآوردند، اما با پایان این عملیات و دستیابی ایران به اهداف خود و بازگشایی فرودگاه‌ها، کشور‌های مختلف به تدریج در حال ازسرگیری پرواز‌های خود به و از ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری الجزیره، شرکت خطوط مسافری قطر ایرویز در هفته، ۲۰ پرواز به ۴ شهر تهران، مشهد، شیراز و اصفهان انجام می‌دهد.

پیش‌تر، خطوط هواپیمایی عراق نیز اعلام کرده بود که از فردا (سه‌شنبه)، پرواز‌های خود به ایران را از سر می‌گیرد.

گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه‌شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران، بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->