پیش‌بینی رگبار باران و رعد و برق در نقاط مختلف کشور (۶ خرداد ۱۴۰۳) سد‌های تامین‌کننده آب شهر مشهد نفس تازه کردند | ذخیره ۱۲ درصدی آب در سد‌های کلانشهر مشهد ماجرای آن ۵ نفر |‌ روایت‌هایی از تیم غواصی آتش‌نشانی مشهد که در سیلاب اخیر شهر به یاری شهروندان آمدند تهران و سمنان در صدر استان‌های کم‌بارش ایران | وضعیت دمایی و بارشی کشور در خرداد ۱۴۰۳ کمک به بیماران خاص و معلولان، قاتل را از پای چوبه دار نجات داد ۳۲ فقره سرقت کابل برق در شهرک غرب مشهد کشف شد (۵ خرداد ۱۴۰۳) درگیری بر سر جای پارک باعث مرگ مرد ۶۰ ساله شد زلزله، آبدانان ایلام را لرزاند (۵ خرداد ۱۴۰۳) اختصاص خط ۶ سامانه ۱۹۰ به طرح جوانی جمعیت مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در بلوار جانباز مشهد (۵ خرداد ۱۴۰۳) طرح پوشش بیمه‌ای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز آغاز شد شیرخوارگاه‌های خالی نتیجه زحمات شهید جمهور است ۱۰۰ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته! تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه برای مهار آتش در یک واحد مسکونی سارقان ۱۰ میلیارد ریال طلا در سبزوار دستگیر شدند (۵ خرداد ۱۴۰۳) وزارت بهداشت: قیمت دخانیات در ایران بسیار پایین است
سرخط خبرها

ماجرای فوت یک نفر در بازداشتگاه وزرا چیست؟ + جزئیات

  • کد خبر: ۲۲۲۲۷۵
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
ماجرای فوت یک نفر در بازداشتگاه وزرا چیست؟ + جزئیات
از ساعاتی پیش شایعه‌ای در برخی رسانه‌ها منتشر شده که می‌گوید دختری که به دلیل بی حجابی در بازداشتگاه وزرای تهران بوده فوت کرده است. پلیس تهران درباره انتشار این شایعه توضیحاتی داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با انتشار اطلاعیه‌ای، شایعه مرگ دختری در بازداشتگاه وزرا را تکذیب کرده است:

خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم،چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

 بنا بر دستورقضایی  برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به  محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی  منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->