یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟
سرخط خبرها

انتقال زندانی‌های ایرانی از ارمنستان و ژاپن (اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۸۱۳۹
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
انتقال زندانی‌های ایرانی از ارمنستان و ژاپن (اسفند ۱۴۰۲)
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری از انتقال ۹ زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به کشورمان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عسکر جلالیان؛ معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری از انتقال ۹ زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به کشورمان خبر داد.

جلالیان در این رابطه افزود: با همکاری وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه کشورمان و در راستای اجرای موافقت‌نامه‌های دو جانبه منعقد شده با کشور‌های ارمنستان و ژاپن، ۸ ایرانی محبوس در زندان‌های ارمنستان و یک ایرانی زندانی در ژاپن امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ پس از طی تشریفات قانونی، برای گذران ادامه دوران محکومیت خود به کشورمان منتقل شدند.

رئیس کمیته انتقال محکومین با اشاره به شروع تعطیلات نوروزی و سفر هموطنان به کشور‌های خارجی ضمن آرزوی سلامتی و کامیابی برای تمامی شهروندان، به مسافران توصیه کرد از حمل هرگونه بسته‌امانتی، همراه داشتن دارو‌های کدئین‌دار، دارو‌های آرامبخش و قرص‌های روانگردان خودداری کرده و هرگونه رفتار و پیشنهاد مادی غیرمتعارف از طرف سایرین را به پلیس و نهاد‌های امنیتی گزارش کنند.

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری از تلاش و همکاری دستگاه‌های عضو کمیته انتقال محکومین از جمله وزارت امور خارجه، قوه قضاییه، دادستانی کل کشور، سازمان زندان‎‌ها و فراجا تقدیر و تشکر کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->