یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

سونی به‌زودی از Xperia 1 IV رونمایی می‌کند

  • کد خبر: ۲۲۳۱۷۶
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
سونی به‌زودی از Xperia 1 IV رونمایی می‌کند
گوشی Sony Xperia 1 IV، حدود یک ماه دیگر، در رویداد رسمی این شرکت صاحب‌نام ژاپنی، به علاقه‌مندان معرفی خوهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که برگزاری «رویداد ویژه اکسپریا ۲۰۲۴» برای ۱۷ ماه مه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. جالب آنکه این یک رویداد نسبتاً انحصاری است و فقط ۱۰۰ نفر برای حضور در آن دعوت شده‌اند. در این رویداد احتمالاً سونی از گوشی جدید سری اکسپریا رونمایی خواهد کرد. این گوشی احتمالاً اکسپریا 1 IV نام خواهد داشت.

سونی به‌زودی از Xperia 1 IV رونمایی می‌کند

معرفی احتمالی گوشی 1 IV در رویداد اکسپریا

انتظار می‌رود گوشی هوشمند اکسپریا 1 IV دارای ابعاد ۱۶۱.۹ در ۷۴.۵ در ۸.۴ میلی‌متر باشد و، به‌دلیل تغییر نسبت تصویر، عرض و ضخامت آن کمی نسبت به اکسپریا ۱ V افزایش یابد. این دستگاه از نسبت تصویر ۲۱:۹ مدل‌های قبلی فاصله می‌گیرد و احتمالاً از نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ استفاده خواهد کرد. شایعه شده است که این گوشی صفحه‌نمایش 2K پلاس یا Quad HD پلاس خواهد داشت که وضوحی در حدود ۳۲۰۰ در ۱۴۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

سونی به‌زودی از Xperia 1 IV رونمایی می‌کند

در مورد دوربین، گزارش‌های متناقضی وجود دارد: یک گزارش می‌گوید اکسپریا 1 IV احتمالاً از یک دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند که از سه سنسور ۴۸مگاپیکسلی Exmor T بهره می‌برد؛ بنابراین، دوربین اصلی و همچنین دوربین اولتراواید و تله‌فوتو، همگی، سنسور دوربین پیشرفته سونی را خواهند داشت.

از سوی دیگر، گزارشی جدید این ادعا‌ها را رد کرده است و بیان می‌کند که Xperia 1 IV از دوربین اصلی ۴۸مگاپیکسلی، فوق‌عریض ۱۲مگاپیکسلی و تله‌فوتوی ۱۲مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین، فقط دوربین اصلی دارای سنسور Exmor T خواهد بود. اگر گزارش دوم صحیح باشد، این سیستم دقیقاً همان تنظیمات دوربین اکسپریا 1 V فعلی است؛ بنابراین، احتمالاً باید برای شفاف‌سازی رسمی در مورد این موضوع تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه منتظر بمانیم. همچنین، با اینکه در رویداد اکسپریا این گوشی معرفی می‌شود، احتمالاً مدت زیادی طول می‌کشد تا این محصول روانه بازار شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->