ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است

  • کد خبر: ۲۲۳۷۱۰
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: هیات فوتبال خراسان رضوی که مصوبه هیات رئیسه فدراسیون را برای ثبت‌نام مجدد کاندیدا‌های انتخابات گرفته است، خلاف قانون و مصوبه اساسنامه هیات‌های فوتبال است.

علیرضا تاج‌فیروز در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص ثبت‌نام برای انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ما از ابتدا با ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی مخالف بوده‌ایم و در حال حاضر نیز مخالف هستیم. این موضوع تصمیمی است که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اتخاذ کرده و هیات فوتبال بر اساس آن مجددا ثبت‌نام انتخابات خود را برگزار می‌کند.

وی افزود: بر اساس بند ۶ ماده ۲۲ اساسنامه هیات‌های فوتبال، هیات فوتبال موظف است ظرف ۲ ماه پس از ثبت‌نام کاندیدا‌ها مجمع انتخابی را برگزار کند. هیات فوتبال خراسان رضوی این کار را انجام نداده است. در جایی از اساسنامه نیامده که مدت زمان برگزاری انتخابات بیش از ۲ ماه به طول بینجامد چه اتفاقی خواهد افتاد. چون در مورد این موضوع صحبتی نشده پس هیات فوتبال باید قانونا مجمع انتخابی را با همان نفرات ثبت‌نام شده برگزار کند.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ادامه داد: هیات فوتبال که مصوبه هیات رئیسه فدراسیون را برای ثبت‌نام مجدد گرفته است، خلاف مصوبه اساسنامه هیات‌های فوتبال است.

تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است

تاج‌فیروز بیان کرد: در هیج جایی از اساسنامه عنوان نشده که از زمان قانونی برگزاری مجمع انتخابی بگذرد، ثبت‌نام انتخابات ابطال می‌شود؛ بنابراین نباید ثبت‌نام مجدد انجام شود و با همان کاندیدا‌های قبلی، انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کاندیدا‌هایی که صلاحیتش تایید شده با من مکاتبه‌ای داشته که نامه ایشان را به فدراسیون فوتبال و نهادی ذی‌ربط ارسال کردم. ایشان در نامه خود گفته که اگر بنا باشد ثبت‌نام مجدد انجام شود، برای احقاق حق خودم از مبادی قانونی و دستگاه‌های نظارتی داخلی و دستگاه‌های ذی‌ربط بین‌المللی موضوع را پیگیری خواهم کرد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تصریح کرد: ما نظر خود را طی دو تا سه مرحله به صورت مکتوب به فدراسیون فوتبال بابت ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی اعلام کرده‌ایم و تقاضا داشتیم که مجمع با همان کاندیدا‌های قبلی برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->