سرخط خبرها

نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۲۲۵۴۴۳
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد
نشستی با موضوع طرح ملی طوبی، ظهر امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست طرح ملی طوبی، ظهر امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) برگزار شد. سیدسعید امامی درباره اهمیت این طرح اظهار کرد: مسئله جدی ما در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تنگه احدی که در سال‌‎های گذشته دچار غفلت شده مانند فرهنگ، زیست مومنانه و عفیفانه که تبعا آسیب‌هایی را برای نظام کشور ایجاد کرده است.

وی افزود: لکنت زبان و رسانه‌ای ما برای آموزه و فضیلت حجاب در حوزه آراستگی و پوشیدگی مرد و زن مسلمان تبعا شرایط به شکلی شده که ما برای مواجهه با متخلفان دست به گریبان طرح‌های امنیتی شده‌ایم. در حالی که این موضوع فضیلتی ادامه‌دار است.

طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) برگزار شد

 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بیان کرد: برای انقلاب حجاب، امری بسیار بزرگ و ارزشمند بود. در سال ۱۳۵۷، حجاب به عنوان تصویر انقلاب اسلامی نمایان می‌شد و اقتدار انقلاب اسلامی به آموزه‌های حجاب است و طبعا مشکلات و کم‌کاری‌هایی در این زمینه بوده که باعث سو استفاده دشمن شده، اما ما این را فرصتی می‌دانیم که چگونه انقلاب اسلامی بتواند پاک‌ترین و خالص‌ترین انگیزه‎های اسلامی را شکوفا کند و این جنگ را به فتح مبین تبدیل کند.

امامی خاطرنشان کرد: از این موضوع ناراحت نیستیم که دچار این بحران شده‌ایم. ما معتقدیم که وظیفه خود را به درستی انجام نداده‌ایم و همان گونه که حضرت آقا فرمودند توبه اجتماعی کردیم و می‌خواهیم به میدان رزم باز گردیم. اما طبعا همان گونه که اشاره شده ماهیت طرح طوبی به عنوان جامع‌ترین طرح ملی تربیت مبلغ و مروج زیست عفیفانه مورد نظر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->