کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) استراتژی شهر ۲۴ ساعته پاسخی به دنیای مدرن کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد

  • کد خبر: ۲۲۵۴۴۷
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد
مرورگر آرک چند وقتی است که کاربران مک و iOS را مجذوب خود کرده و حالا بالاخره برای کاربران ویندوز نیز در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - نسخه ویندوز این نرم‌افزار از دسامبر ۲۰۲۳ فقط در نسخه بتا در دسترس بود، اما اکنون به نسخه پایدار و نهایی رسیده است. این مرورگر ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که آن را از سایر مرورگر‌ها مثل مایکروسافت اج و گوگل کروم متمایز می‌کند.

 متأسفانه فعلاً مرورگر آرک فقط برای ویندوز ۱۱ در دسترس است، اگرچه نسخه ویندوز ۱۰ نیز قرار است در آینده‌ای نامعلوم عرضه شود.

درحالی که Arc رقیب مستقیم مرورگر‌هایی مانند کروم و اج است، اما درواقع عملکردی کاملاً منحصر‌به‌فرد دارد. این مرورگر دارای یک نوار کناری جمع‌شونده با تب‌ها و بوکمارک‌های عمودی است. نمایش تب‌ها به صورت عمودی در این مرورگر، دیدی منظم و واضح به کاربران هنگام وب‌گردی می‌دهد و می‌توان دو سایت مختلف را همزمان در این مرورگر مشاهده کرد.

مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد

قابلیت‌های مرورگر Ark

ویژگی Peek در مرورگر آرک، به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از بازکردن یک پیوند، پیش‌نمایش آن را مشاهده کنند و گزینه Little Arc یک پنجره مرورگر سبک را برای مشاهده سریع سایت مدنظر با حداقل مصرف رم، باز می‌کند.

این مرورگر قابل شخصی‌سازی است و تجربه وب‌گردی راحت‌تری را ایجاد می‌کند که مرورگر‌های رقیب فاقد آن هستند. Arc درواقع به کاربران این امکان را می‌دهد که ظاهر هر وب‌سایتی را سفارشی‌سازی کنند؛ بنابراین افراد می‌توانند با تغییر رنگ یا فونت سایت‌ها، تجربه وبگردی لذت‌بخش‌تری داشته باشند. به‌عنوان یک قابلیت دیگر، خوشبختانه افزونه‌های کروم با مرورگر آرک نیز کار می‌کنند.

مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد

مورد مهم دیگر، یکپارچگی این مرورگر با سوئیفت است. آرک در واقع با زبان برنامه‌نویسی Swift اجرا می‌شود. این زبان برنامه‌نویسی توسط اپل برای ساخت اپلیکیشن‌های اپل تی‌وی، مک، iOS و اپل واچ ایجاد شده است؛ بنابراین با عرضه مرورگر آرک در ویندوز، درواقع برای اولین‌بار سوئیفت نیز به ویندوز می‌آید.

این مرورگر قرار است در قالب آپدیت‌های مختلف، بهبود‌های نرم‌افزاری و ویژگی‌های دیگری را در هفته‌ها و ماه‌های آتی دریافت کند. خوشبختانه مرورگر آرک رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در دسترس است.

کمپانی The Browser قبلاً نیز اپلیکیشن Arc Search را عرضه کرده بود. این برنامه ترکیبی از موتور جستجو، مرورگر و هوش مصنوعی است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->