کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش رونمایی همراه اول از سه مدل زبانی فارسی در الکامپ حمله تند مارک زاکربرگ به رقبای متا: فکر می‌کنند هوش مصنوعی خداگونه می‌توانند بسازند! طبق شایعات «وان پلاس بادز پرو ۳» به زودی معرفی می‌شود کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (شنبه ۹ تیر) ژاپنی‌ها رکوردی جدید در سرعت انتقال داده با فیبر نوری ثبت کردند: ۴۰۲ ترابیت‌برثانیه آیا اپراتور‌ها به تعهدشان برای افزایش سرعت اینترنت عمل کردند؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۹ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۸ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۸ تیر) + آموزش ۱۱۰ زبان جدید به گوگل ترنسلیت اضافه شد کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) + آموزش نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳) آیا مصرف پنیر کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد؟ + پاسخ محققان اولین لپ‌تاپ‌های ایسوس با پردازنده رایزن AI 300 کی عرضه می‌شود؟ گرما چطور بر مغز و رفتارهای شناختی ما تأثیر می‌گذارد؟ چرا برخی هرگز به کووید ۱۹ مبتلا نمی‌شوند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) فراگیری دانش سیاسی و توسعه‌یافتگی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۸۳۹
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳)
گوگل تجربه جست‌وجوی اینترنتی در گوشی‌های اندروید و iOS را با ویژگی‌های جدید گوگل کروم بهبود می‌بخشد.

شهرآرانیوز - از جمله ویژگی‌های جدید، Chrome Actions برای مشاغل محلی و میانبر‌های شخصی‌سازی‌شده نوار آدرس است. نوار آدرس تبلت مجدد طراحی می‌شود و پیشنهاد پرجستجوها به iOS می‌آیند.

گوگل چندین ویژگی جدید را برای مرورگر کروم خود در اندروید و iOS اعلام کرده است که هدف آن این است که مرورگر تلفن همراه را به اندازه مرورگر دسکتاپ کارآمد و کاربرپسند کند. این به‌روزرسانی‌ها، که این هفته عرضه می‌شوند، شامل پیشرفت‌هایی در جستجو، نوار ناوبری و محتوای شخصی‌سازی‌شده است.

نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳) نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳)

طراحی مجدد نوار آدرس در تبلت‌ها

اولین به‌روزرسانی بزرگ، گنجاندن Chrome Actions جدید است، که اکنون می‌تواند به کاربران اجازه دهد از نتایج جست‌وجوی خود مستقیماً با کسب‌وکار‌های محلی تعامل داشته باشند. برای مثال، جست‌وجوی یک رستوران ممکن است دکمه‌های سریعی برای تماس، دریافت مسیر، یا خواندن نظرات و ... ارائه دهد. این ویژگی در حال حاضر در نسخه اندروید فعال است و انتظار می‌رود در پاییز در iOS ارائه شود.

گوگل همچنین نوار آدرس اصلاح‌شده‌ای را برای کروم در iPad و تبلت‌های اندرویدی معرفی کرده است که از نشانه‌های بزرگتر بهره می‌برد. 

پیشنهادات میانبر گوگل کروم

کروم همچنین به ویژگی پیشنهادات میانبر مجهز می‌شود که لمس شخصی را به نوار آدرس در اندروید و iOS می‌آورد. این قابلیت از عادات مرور کاربران می‌آموزد و میانبر‌هایی را براساس عبارات تایپ‌شده پیشنهاد می‌کند.

نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳)

گوگل همچنین اعلام کرد که در حال آوردن ویژگی پیشنهاد پرجستجوها به کروم در iOS است. این ویژگی قبلاً در نسخه اندروید کروم موجود بود. با این ویژگی وقتی یک برگه جدید را باز می‌کنید، فهرستی از جستجو‌های پرطرفدار را در زیر نوار آدرس نشان می‌دهد.

علاوه بر این، کارت‌های ورزشی زنده اکنون در فید جست‌وجوی کروم برای iOS و اندروید ادغام شده‌اند و به صورت زنده به‌روزرسانی‌های امتیاز بازی را برای تیم‌ها یا لیگ‌ها ارائه می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->