۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پادشاه فصل‌ها پاییز؟ جدی می‌فرمایید؟ راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد
سرخط خبرها

غربالگری بیش از یک میلیون نفر در راستای اجرای طرح سلامت مسافران نوروزی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۲۵۷۶
  • ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
غربالگری بیش از یک میلیون نفر در راستای اجرای طرح سلامت مسافران نوروزی در خراسان رضوی
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از آغاز اجرای  طرح سلامت مسافران نوروزی  تاکنون یک میلیون و ۸۱ هزار و ۸۲۸ مسافر در مبادی ورودی این استان غربالگری و تب‌سنجی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمجتبی احمدی   افزود: طرح غربالگری سلامت در قالب ۵۵ پایگاه مستقر در ورودی‌های جاده‌ای خراسان رضوی توسط امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: تاکنون در این چارچوب تب‌سنجی و غربالگری بهداشتی برای سرنشینان ۴۱۲ هزار و ۹۵۶ دستگاه خودرو در مسیر‌های جاده‌ای خراسان رضوی صورت گرفته است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اساس آخرین آمارگیری از مجموع مسافران تب‌سنجی شده هزار و ۸۸۹ نفر تب‌دار بوده و ۷۱۷ نفر از این تعداد نیز به نزدیکترین مراکز درمانی و بهداشتی فعال در سطح این استان ارجاع داده شده‌اند.

 

وی در ادامه به توزیع اقلام بهداشتی نیز اشاره و بیان کرد: با کمک‌های مردمی و داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اقلام بهداشتی شامل ۱۷۴ هزار و ۵۵۴ عدد ماسک طبی، ۲۳ هزار و ۴۴۱ جفت دستکش بهداشتی، هزار و ۷۷۳ تیوپ ژل ضدعفونی، ۱۸ هزار و ۸۱۶ بطری مایع ضدعفونی و ۱۲ هزار و ۳۷۶ لیتر ماده شوینده بین مسافران ورودی به این استان توزیع شده است.


دکتر احمدی افزود: مطابق دستور دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ماموریت این نهاد در طرح غربالگری و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهر‌های کشور عصر روز دوازدهم فروردین ماه جاری به پایان رسید، اما پایگاه‌های جاده‌ای این جمعیت در استان خراسان رضوی تا زمان نیاز با هماهنگی استانداری خراسان ضوی همچنان دایر بوده و فعال خواهند بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->