پخش زنده بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پایان قایدی در الاتحادکلبای امارات پرونده استقلال با سانتاکلارا بسته شد تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی
سرخط خبرها

آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟

  • کد خبر: ۲۲۶۰۰۷
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟
سرپرست جدید استقلال، برای پذیرفتن این پست از ترکیه به ایران آمد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتیلا حجازی که بعد از علی خطیر دومین تغییر باشگاه استقلال در هفته گذشته بود، برای پذیرفتن پست سرپرستی این باشگاه، از ترکیه به ایران آمد. فرزند خلف ناصر حجازی چند سالی می‌شود که در اقامت ترکیه را گرفته و برای زندگی به این کشور رفته است.

آتیلا حجازی متولد ۲۲ تیرماه ۱۳۵۵ در تهران است و دوران کوتاهی را بعنوان بازیکن در استقلال تهران سپری کرد. حجازی که بیشتر در پست وینگر و مهاجم پوششی بازی می‌کرد در سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸ پیراهن آبی استقلال را به تن کرد و بعد از آن چند سالی را در ذوب آهن، استقلال رشت، صبا باطری و ... پشت سر گذاشت و در نهایت چند سالی بعنوان لاژیونر در فوتبال اتریش به میدان رفت.

فرزند اسطوره فقید آبی‌ها بعد از دوران بازی وارد عرصه مربی گری شد و در پست‌های آنالیزوری و کمک مربی در کادرفنی تیم‌های استقلال، گسترش فولاد، مس کرمان، نفت تهران و استیل آذین حضور داشت.

حجازی در سال‌های گذشته به ترکیه مهاجرت کرد و در شهر آلانیا ساکن است. این پیشکسوت باشگاه استقلال یک مرکز خرید و فروش آپارتمان را مدیریت می‌کند و در تلاش است تا مدرسه فوتبال حجازی را در این شهر هم راه اندازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->