نزاع خیابانی به قتل انجامید| اعترافات تکان دهنده جوان قاتل شکایت از پدر خیانتکار| او برای صیغه هایش میلیاردی هزینه می‌کرد! هشدار: یک مورد مثبت تب دنگی در تربت‌حیدریه مشاهده شد واژگونی لیفتراک در نیشابور حادثه آفرید (۲۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی که گلوی همسرش را برید| فرزندان درخواست قصاص پدر را دارند قتل مسلحانه همسر خیانتکار و معشوقش در ویلا آیا تنهایی و اضطراب باعث سکته مغزی می‌شود؟ آتش سوزی در تالاب هورالعظیم مهار شد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) چگونه یک کوله‌پشتی، کودکان ژاپنی را متحد کرده است؟ عشق به زن متاهل منجر به قتل شد| دستگیری قاتل فراری در مرز کمبود جهانی قلم‌های انسولین‌| هفت میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند انفجار سوپرمارکت در خیابان هدایت مشهد ۲ مجروح بر جای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳) جزییات آتش‌سوزی منطقه خائیز | جرقه‌ای که از مزرعه کشاورزی شروع شد تأثیر منفی گرما بر روی جنین | سکته گرمایی را جدی بگیرید کشف بیش‌از ۱۰ هزار قرص غیرمجاز در غرب مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) کلید اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد تیم المپیاد زیست شناسی ایران در جهان خوش درخشید + اعضای تیم زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش اعلام شد اهدای خون بیش از ۲ هزار نفر در روز‌های تاسوعا و عاشورا در خراسان‌رضوی شناسایی و احضار عاملان هتک حرمت روز عاشورا در کرج (۲۷ تیر)
سرخط خبرها

هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران

  • کد خبر: ۲۲۶۹۷۰
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران
جهاد کشاورزی مشهد از کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران درخواست کرد که هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، جهادکشاورزی مشهد اعلام کرد: باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر تقویت سامانه بارشی و به منظور جلوگیری از خسارات ناشی از بارندگی و سیل‌های احتمالی، کشاورزان، گلخانه‌داران، دامداران، مرغداران و زنبورداران هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.  

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌های سیل‌آسا و بیش از حد نرمال در سطح شهرستان در روز‌های پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)، خواهشمند است نمایندگان و هیئت‌امنای کلیه قنوات شهرستان نسبت به ایمن‌سازی میله چاه‌ها و مسیر قنوات اقدام فرمایند.

درصورت هرگونه خسارت به میله چاه‌ها و مسیر قنوات در اثر عدم ایمن‌سازی، کلیه خسارات وارده به عهده خود مالکین و هیئت‌امنای قنات خواهد بود.



همچنین در اطلاعیه جهاد کشاورزی مشهد، ضمن اشاره به اینکه مقنیان از کار در روز‌های یادشده پرهیز کنند، آمده است: دامداران نیز دام‌های سبک را از مسیر‌های سیلابی دوری کنند و در جای امن قرار دهند.  

در ادامه اطلاعیه جهاد کشاورزی بیان شده است: با توجه به وزش شدید باد، گلخانه‌داران تمهیدات لازم جهت استحکام سازه‌ها را انجام دهند و پوشش گلخانه‌های خود را بازبینی کنند.

در پایان این اطلاعیه، از دامداران خواسته شده است از چرای دام در مراتع و مسیر رودخانه‌ها به‌جد پرهیز کنند و زنبورداران نسبت به رعایت جانمایی، ایمنی و پوشش کندو‌های زنبور عسل اقدام نمایند.

دامداران و کشاورزان از ایجاد بند‌های خاکی در مزارع به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی جلوگیری نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->