آغاز تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در قدس اشغالی + فیلم (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقتدی صدر: خداوند برادری، امنیت و استقلال را به ملت‌های عراق و ایران عنایت فرماید واکنش نخست وزیر ژاپن به شهادت رئیس جمهوری ایران ۸ تیر به‌عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پیشنهاد شد عزای عمومی در لبنان؛ عراق، سوریه، پاکستان و هند چهارشنبه (۲ خرداد ۱۴۰۳) سراسر کشور تعطیل است حضور رئیس‌جمهور پاکستان در مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور ایران پرچم کنسولگری‌های مستقر در مشهد به حالت نیمه افراشته درآمد جلسه شورای معاونین وزارت خارجه به ریاست باقری برگزار شد لغو برگزاری کلیه نمایشگاه‌های مراکز استانی کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک دقیقه سکوت شورای امنیت سازمان ملل به احترام شهدای ایران دستور سردار باقری برای بررسی علل سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور زمان تشییع رئیس‌جمهور در تهران و شهرستان‌ها اعلام شد تعطیلی کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تبریز فردا سه شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) واکنش کرملین به انقضای اختیارات زلنسکی در اوکراین تمامی دروس حوزه‌های علمیه کشور در روز سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد صحبت‌های معاون رئیس‌جمهور درباره‌ تعطیلی کشور، درپی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش + ویدئو پیام تسلیت شهردار مشهدمقدس به نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه محترم مشهدمقدس قاضی‌زاده هاشمی: شهادت، پاداش خدمات آیت‌الله رئیسی بود
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: مردم مشهد و کلات در دور دوم انتخابات کار را تمام کنند+ فیلم

  • کد خبر: ۲۲۷۰۳۲
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
استاندار خراسان رضوی: مردم مشهد و کلات در دور دوم انتخابات کار را تمام کنند+ فیلم
استاندار خراسان رضوی گفت: مرحله دوم قدری نسبت به مرحله اول دچار کاهش احتمالی در زمینه حضور خواهد بود، اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند فرقی بین مرحله دوم و اول نیست جز اینکه باید کار را تمام کنیم. درخواست ما از مردم در مشهد و کلات این است که کار را تمام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، ۲۱ اردیبهشت‌ماه، در حاشیه حضور در پای صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرایند انتخابات توسط قانون مشخص شده و با مرحله قبل تفاوتی ندارد. تنها حوزه انتخابیه مشهد به دور دوم کشیده شده که شامل دو شهرستان مشهد و کلات است.

وی افزود: ۱۰۶۶ شعبه و صندوق رای تعیین شده که مردم مراجعه کرده و آرای خود را واریز خواهند کرد. تا این لحظه مشکل خاصی نداشتیم، علیرغم اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بارندگی‌های خوبی داشتیم و جاده‌های روستایی مسدود شده بود، اما راس ساعت ۸ صبح امروز همه شعب فعال شدند و آمادگی اخذ رای از مراجعین را داشتند.

نظری ادامه داد: تعداد زیادی از جاده‌های روستایی مسدود شده بود که در سمت جنوب بردسکن، کاشمر و کوهسرخ و در مناطق شمالی کلات این وضعیت را داشتند، اما با توجه به پیش‌بینی‌ها و آمادگی‌های قبلی و جلسات ستاد بحران که در همه شهرستان‌ها تشکیل شده بود، مشکل خاصی نداشتیم، اگر نقطه‌ای دچار مشکل می‌شد، رفع اشکال صورت می‌گرفت.

استاندار خراسان رضوی در خصوص پیش‌بینی شرکت در دور دوم انتخابات عنوان کرد: مرحله دوم قدری نسبت به مرحله اول دچار کاهش احتمالی در زمینه حضور خواهد بود، اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند فرقی بین مرحله دوم و اول نیست جز اینکه باید کار را تمام کنیم. درخواست ما از مردم در مشهد و کلات این است که کار را تمام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->