تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم سوناک: لفاظی‌های هسته‌ای مقام‌های روس هیچ توجیهی ندارد شولتس ادعا کرد: روسیه هرگز برای صلح تلاش نکرد کشته‌شدن سه نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه | شمار کشته‌های تل‌آویو به ۱۱ تن رسید خانواده اسرا: نتانیاهو تبادل اسراء را بپذیرد | جان اسرا درخطر است واکنش نتانیاهو و سران اسرائیل به کشته شدن هشت نظامی رژیم صهیونیستی در رفح ارتش یمن دو کشتی عازم اسرائیل را غرق کرد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) قاضی‌زاده هاشمی در میزگرد اقتصادی: خط فقر مطلق را اصلاح می‌کنیم | پیش‌بینی نظام جبران پورمحمدی: برنامه ششم زیر ۳۰ درصد اجرا شده است + فیلم دیدار علی باقری و رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه یورش پلیس سوئد به تجمع حامیان فلسطین در استکهلم نحوه هلاکت ۸ نظامی اسرائیلی به روایت رسانه‌های عبری واکنش روسیه به بسته جدید تحریمی انگلیس حمید نوری کیست؟+بیوگرافی زلنسکی: برای پایان جنگ، به مسکو پیشنهاد مورد توافق بین‌المللی ارائه می‌دهیم الحوثی: پیام حج، کمک «صادقانه» به ملت فلسطین است حمله موشکی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی رژیم صهیونیستی + فیلم
سرخط خبرها

آیت‌الله علم‌الهدی: حضور در مرحله دوم، تکمیل انتخابات است | سرنوشت هیچ‌کس در این کشور جدا از سرنوشت جامعه نیست + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۷۰۵۷
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
آیت‌الله علم‌الهدی: حضور در مرحله دوم، تکمیل انتخابات است | سرنوشت هیچ‌کس در این کشور جدا از سرنوشت جامعه نیست + فیلم
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی گفت: مرحله دوم، تکمیل انتخابات است و مردم حتماً باید در این دوره نیز شرکت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی درباره شرکت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم، تکمیل انتخابات است. افرادی که در مرحله نخست انتخابات شرکت کردند، اگر در این دوره شرکت نکنند، کار ناقصی انجام داده‌اند و حتماً باید در این دوره هم شرکت کنند.

وی افزود: مشهد ۵ نماینده نیاز دارد که ۴ نماینده آن‌ انتخاب شد و یک نفر دیگر هم باید انتخاب شود تا انتخابات کامل شود. اگر افراد در دوره دوم انتخابات شرکت نکنند، کار ناقص می‌ماند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد ضمن دعوت از مردم برای شرکت در دوره دوم انتخابات، خاطرنشان کرد: سرنوشت کشور بسته به همین انتخابات است و همین منتخبان هستند که به‌نمایندگی از مردم، سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.

وی تاکید کرد: طبیعتاً هیچ‌کس در این کشور سرنوشت خود را جدا از سرنوشت جامعه نمی‌داند. اگر فرد در سرنوشت خود دخالت کند، آینده را بر مبنای مصلحت خود رقم می‌زند و اگر شرکت نکند، دیگران سرنوشت او را تعیین می‌کنند.

امام‌جمعه مشهد همچنین تاکید کرد: شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک وظیفه شرعی است، عقل هم اقتضا می‌کند افراد با هر فکر و ایده‌ای در آن شرکت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->