ستاره پرسپولیس همچنان سهمیه است؟ سرلک در راه بازگشت به پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی استقلال تهران و نساجی| آغاز ۳ فینال نکونام تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال| ادامه کورس با استقلال بهترین بازیکن والیبال ایران در روز شکست که بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال(۳ خرداد ۱۴۰۳)|گام اول با شکست اولین خرید تراکتور از پرسپولیس عدم اعتماد اوسمار به جوانان پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرلورکوزن و آتلانتا| پایان تلخ ژابی وزیر ورزش: شهید رئیسی به تعهدات خود در ورزش عمل کرد پخش زنده بازی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال (۳ خرداد) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز محرومیت هاشمی‌نسب برگشت؟ ترکیب استقلال مقابل نساجی| همان ترکیب هجومی باشگاه پیکان: عدالت نیست درورزشگاهی جز دستگردی با استقلال بازی کنیم تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان
سرخط خبرها

نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد

  • کد خبر: ۲۲۷۲۰۸
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد
درخشش منتظر محمد در تیم ملی فوتبال عراق و باشگاه مس رفسنجان باعث شد تا جواد نکونام نسبت به این بازیکن، اعلام نیاز کند.

به گزارش شهرآرانیوز، منتظر محمد یکی از بازیکنان بسیار خوب و باکیفیت عراقی است که در لیگ ایران بازی می‌کند. کاپیتان تیم ملی امید عراق در تابستان به استقلال پیوست، اما جواد نکونام او را نخواست و این بازیکن به صورت قرضی راهی مس رفسنجان شدو فصل بسیار خوبی را با این تیم تجربه کرد.

به نوشته السومریه عراق، درخشش منتظر محمد با تیم ملی امید عراق و صعود به المپیک باعث شده تا او پیشنهاد‌هایی از تیم‌های قطری و عربستانی داشته باشد. باشگاه استقلال در تماس با باشگاه مس اعلام کرده است که حضور قرضی منتظر محمد در مس تمدید نخواهد شد و این بازیکن فصل بعد باید به استقلال برگردد.

سایت WinWin عراق هم نوشت: جواد نکونام شخصا با منتظر محمد تماس گرفته است و به او اعلام کرده که در برنامه‌هایش برای فصل بعد قرار دارد و باید به استقلال برگردد. این تماس نکونام باعث خوشحالی منتظر محمد شده است و همین باعث شده تا به بازگشت به استقلال برای فصل بعد علاقه داشته باشد.

سایت السومریه نوشت که ارزش منتظر محمد قبل از انتقال به لیگ ایران ۳۵۰ هزار دلار بود که اکنون باتوجه به درخشش او این رقم افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->