هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد
سرخط خبرها

توبیخ ۲ وزیر کابینه جنگ توسط نتانیاهو

  • کد خبر: ۲۲۷۴۶۷
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
توبیخ ۲ وزیر کابینه جنگ توسط نتانیاهو
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ۲ تن از وزیران خود را به دلیل مطرح کردن مساله لزوم بازگشت صهیونیست‌ها به شمال سرزمین‌های اشغالی توبیخ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان یک جلسه در مورد اوضاع شمال سرزمین‌های اشغالی بنی‌گانتس و گادی آیزنکوت، اعضای کابینه جنگ این رژیم را توبیخ کرد.

طبق گزارش شبکه ۱۲ صهیونیستی، ۲ وزیر صهیونیست در این جلسه بر لزوم برخورد با تهدیدات حزب‌الله و بازگرداندن صهیونیست‌های ساکن شمال سرزمین‌های اشغالی به خانه‌های خود شدند.

نتانیاهو در پاسخ به آنها گفت: از بحث‌برانگیز کردن این موضوع خودداری کنید، از آن داستان نسازید.

صبح امروز نیز تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: «یورام حامو»، مسؤول سیاست امنیتی و برنامه‌ریزی امور راهبردی در شورای امنیت داخلی استعفا کرده است.

این رسانه تأکید کرد: دلیل استعفای وی این است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل تصمیماتی درباره روز بعد از جنگ نگرفته و عملیات در شمال غزه را ازسرگرفته است.

به گفته منابع عبری «یورام حمو» خودش مسؤول پرونده «روز بعد از جنگ» است و استعفای وی به معنای شکست در اتخاذ تصمیمی درباره روز بعد از جنگ است.

این در حالی است که مقامات ارشد ارتش اشغالگر از نتانیاهو و دولتش خواستند تا در مورد جنگ غزه تصمیم بگیرند و استراتژی تدوین کنند.

مقامات ارشد حکومت اشغالگر همچنین در هفته‌های اخیر به نتانیاهو هشدار داده و گفته‌اند که رفتار رژیم صهیونیستی و این واقعیت که دولت در مورد «روز بعد» در غزه تصمیم نمی‌گیرد «به سادگی جان مردم را به خطر می‌اندازد».

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->