بانک مرکزی: کارت‌های عضو شتاب کارگزاری‌های بورسی باید متوقف شود اطلاعیه مهم ایران خودرو برای کسانی که ثبت نام انجام داده اند | مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش خودرو نرخ بهره بین بانکی در آستانه ۲۴ درصد قرار گرفت مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات «نبود امنیت شغلی» دغدغه کارگر؛ «نبود کارگر ماهر» دغدغه کارفرما در شش‌ماهه دوم امسال، ۲ میلیون خانواده خراسانی به فیبر نوری متصل می‌شوند  ارز مسافری به مرکز مبادله می‌آید کم‌توجهی شورای عالی کار به انتظارات برحق کارگران نرخ خودرو در بازار آزاد شنبه (۳ شهریورماه ۱۴۰۳) نرخ واقعی گندم اعلام شد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج (خبر غیر رسمی) انتظار کارگران از وزیر جدید کار چیست؟ قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) | بیت‌کوین صعود کرد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هوایی عازم عراق شده‌اند ۲۵ درصد صنایع تبدیلی کشور در خراسان‌رضوی فعالیت دارند دامنه نوسان «مثبت و منفی ۲ درصد» تا اطلاع ثانوی در معاملات سهام باقی می‌ماند قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش مصرف سالیانه گوشت قرمز مهلت خرید ارز اربعین امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) تمام می‌شود هشدار به مالکان ۵۰۰ هزار خانه خالی، تنها یک هفته فرصت دارید! آخرین تورم دولت سیزدهم اعلام شد وزیر جهاد کشاورزی: پول گندمکاران تا پایان شهریور سال جاری تسویه می‌شود ترخیص ۱۵۵۰۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات در پنج ماهه نخست سال جاری تولید زعفران امسال به ۳۵۰ تن می‌رسد | زعفران تولیدی به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود
سرخط خبرها

بیش از ۸ هزار بنگاه املاک در مشهد به کد کیوآر تجهیز شدند

  • کد خبر: ۲۲۷۹۷۱
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
بیش از ۸ هزار بنگاه املاک در مشهد به کد کیوآر تجهیز شدند
رئیس اتحادیه مشاوران معاملات املاک مشهد گفت: از سال گذشته تا کنون حدود ۸ هزارو ۵۰۰ واحد صنفی به کد کیوآر تجهیز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین رستمی درباره دریافت و نصب کیوآرکد توسط واحد‌های صنفی حوزه مشاوران املاک تصریح کرد: سال گذشته و به دنبال ابلاغ دستور دریافت و نصب کیوآرکد به دلیل سهولت در کار با سامانه آن زمان توانستیم حدود ۸ هزارو ۵۰۰ واحد صنفی را به کد کیوآر تجهیز کنیم.

رئیس اتحادیه مشاوران معاملات املاک مشهد افزود: با به روزرسانی و اعلام سامانه جدیدی که اطلاعات باید در آن مجدد بارگذاری شود، اتحادیه املاک ابتدا درصدد برآمد تا آموزش‌های لازم به تمام کارکنان داده شود به صورتی که تمام واحد‌های مستقر در اتحادیه، این آموزش‌ها را دریافت کردند و در لحظه هر عضوی که به اتحادیه مراجعه کند، کد کیوآرو الزام به نصب در واحد صنفی را دریافت می‌کند.

رئیس اتحادیه مشاوران معاملات املاک مشهد افزود: به بازرسان اتحادیه تأکید شده است  در مراجعه به واحد‌های صنفی در صورت مشاهده نصب نبودن کد کیوآر، اخطار ماده ۲۸ را به آنها ابلاغ کنند تا هرچه سریع‌تر به اتحادیه مراجعه و کد خود را دریافت کنند.

 

وی ادامه داد: در این زمینه از طریق پیامک و کانال‌های ارتباطی در نرم افزار‌های مختلف به تمامی اعضای زیرمجموعه اتحادیه خود اطلاع رسانی کرده ایم که چنانچه تا موعد مقرر تعیین شده، اقدام نکنند از خدمات دولتی محروم خواهند شد و در مراحل بعدی اتحادیه با افراد متخلف برخورد قاطع خواهد داشت.

رستمی همچنین خبر داد: درصدد هستیم در مراحل بعدی به هر واحد صنفی بنری اختصاص بدهیم که در این بنر علاوه بر کد کیو آر، لگو اتحادیه و لگویی حاوی پیام طرح عفاف و حجاب قرار دارد. این بنر از طراحی زیبا و جنس مقاومی برخوردار است به طوری که در مقابل نور آفتاب و با گذشت زمان کمرنگ نخواهد شد. این بنر به زودی لمینت شده و به صورت سراسری در پشت شیشه  تمام مشاورین املاک مشهد نصب خواهد شد.

 رئیس اتحادیه مشاوران معاملات املاک مشهد با یادآوری اینکه اتحادیه املاک مشهد در زمینه نوآوری در ارائه خدمات به نوعی پیشتاز بوده است به طرح‌های موفقی مانند اجرای نرم افزار اجاره بها و سکو‌های مجازی اشاره کرد که به صورت پایلوت در مشهد در حال اجراست. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این طرح‌ها در استان‌های دیگر کشور هم اجرا شود.

رستمی گفت: چنانچه در دریافت کد، سهولت بیشتری وجود داشت واحتیاجی به مراجعه حضوری افراد نبود، درصد مشارکت بالاتری ایجاد می‌شد.

وی در پایان سخنان خود پیشنهاد داد: اگر به اتحادیه‌ها دسترسی به سامانه داده شود تا خودشان به این حوزه مستقیم ورود کنند و بعد از دریافت کد، آن را به بازرس‌ها بدهند تا در واحد صنفی مربوط نصب  شود دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست و در انجام این مصوبه سهولت و سرعت بیشتری ایجاد می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->