اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) مخبر: دولت به‌دقت سلامت انتخابات را رصد می‌کند | نسبت به مرحله اول افراد بیشتری مشارکت کرده‌اند + فیلم رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی: نتیجه انتخابات هرچه بود، ستاد‌ها بپذیرند و استقبال کنند + فیلم اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | همراه‌داشتن اصل شناسنامه یا کارت‌ملی الزامی است رئیس قوه‌قضائیه: امروز روز مهمی برای مردم و برداشتن گام بلند در کشور است + فیلم قالیباف: مهم‌ترین تصمیم مجلس در آغاز دولت جدید، تأیید یک دولت قوی برای رئیس‌جمهور است + عکس و ویدئو رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی: امیدواریم میزان مشارکت در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به دور اول بیشتر باشد + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: مشارکت ۵۱ درصدی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در استان ثبت شده است + فیلم استارمر نخست وزیر جدید انگلیس شد فرماندار مشهد: ۱۰۰ درصد شعب فعال و آماده اخذ رأی هستند آدرس شعب اخذ رأی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان یزد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه بایدن: قصد کناره‌گیری ندارم آغاز فرایند اخذ رأی مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی با دستور استاندار (۱۵ تیر ۱۴۰۳) شرکت ایرانیان خارج‌ازکشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ + عکس و فیلم اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان قزوین (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه گزارش لحظه‌به‌لحظه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس کد نامزدی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری (۱۵ تیر ۱۴۰۳) گزارش لحظه به لحظه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس و فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

گردان‌های قدس پهپاد صهیونیستی را سرنگون کرد

  • کد خبر: ۲۲۸۰۰۰
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
گردان‌های قدس پهپاد صهیونیستی را سرنگون کرد
گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از سرنگونی پهپاد صهیونیستی در شرق خان‌یونس و در اختیارگرفتن آن خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که یک پهپاد صهیونیستی از نوع «ایوو مکس» را در آسمان خان‌یونس سرنگون کرده و کنترل آن را به دست گرفته است.

همچنین مبارزان گردان‌های قدس پس از آنکه طی یک عملیات کمین، نظامیان صهیونیست را به یکی از خانه‌ها در خیابان «صلاح الدین» در شهرک «الزیتون» شهر غزه کشاندند، با آنان درگیر شدند.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قدس با گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی که در داخل آپارتمانی مسکونی در اردوگاه جبالیا سنگر گرفته بودند درگیر شدند و شماری از آنان را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را نیز زخمی کردند.

گروهی دیگر از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز که در آپارتمانی مسکونی در خیابان «ابو العیش» در اردوگاه جبالیا سنگر گرفته بودند از سوی مبارزان گردان‌های قدس با نارنجک‌های ضدنفر «برق» هدف قرار گرفتند.

همچنین نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم»، شرق جبالیا و اطراف شهرک «برزیل» در شرق رفح از سوی مبارزان گردان‌های قدس هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفتند.

گردان‌های «المجاهدین» نیز از درگیری شدید مبارزان این گردان‌ها با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

نیروهای «شهید عمر القاسم» نیز اعلام کرد که نظامیان صهیونیستِ نفوذکرده به اطراف مسجد «حسن البنا» در شهرک الزیتون واقع در شرق شهر غزه را با موشک‌های کوتاه‌برد «۱۰۷» هدف قرار داده است.

علاوه بر این مبارزان این گروه مقاومت فلسطین، یک بسته انفجاری را به روی یکی از نفربرهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «برزیل» منفجر کردند و در خیابان جورج واقع در شهرک «الجنینه» در شرق شهر رفح با پیاده‌نظام دشمن صهیونیست به شدت درگیر شدند.

تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» نیز از درگیری بسیار شدید با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->