قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر)
سرخط خبرها

پیام تسلیت رهبر انصارالله یمن به رهبر انقلاب درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش

  • کد خبر: ۲۲۹۵۳۷
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
پیام تسلیت رهبر انصارالله یمن به رهبر انقلاب درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
دبیرکل جنبش انصارالله یمن در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور و همراهانشان را تسلیت گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیرکل جنبش انصار الله یمن در پیامی به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت:

خبر حادثه دلخراش اتفاق افتاده برای جناب ریاست جمهوری ایران، سید ابراهیم رئیسی و وزیر خارجه آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان و همراهانشان را با غم و اندوه بسیار دریافت کردیم. خداوند انها را مورد مغفرت خود قرار دهد و انا لله و انا الیه راجعون.

بابت این حادثه دردناک اینجانب تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های ایشان و به رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایران سید علی حسینی خامنه‌ای حفظه‌الله و به همه‌ی مسؤولین در جمهوری اسلامی ایران و به مردم ایران مسلمان ابراز می کنم.

از خداوند متعال می‌خواهم که به همه با صبر و تسلا و اجر عظیم منت گذارد و هیچ نیرو و توانی جز از سوی خداوند بلند مرتبه و بزرگ نیست و سلام خدا بر خاتم انبیا محمد و خاندان پاکش. و السلام علیکم و رحمه الله.

پیام تسلیت رهبر انصارالله یمن به رهبر انقلاب درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->