آوار شدن ساختمان در غزه بر سر نظامیان صهیونیست| یک اسرائیلی به هلاکت رسید نتانیاهو: ما در جنگی در چند جبهه هستیم فردا دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۳ + جزئیات وضعیت مطالب تولید شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک قالیباف: آرمان‌گرایی واقع‌بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای این سیاست است جمهوری آذربایجان از درگیری مرزی با ارمنستان خبر داد موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان؛ به‌مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم ستاد انتخاباتی پورمحمدی در خراسان‌رضوی فعال شد دولت‌های اروپایی به وقتش اپوزیسیون‌های ایرانی را دور می‌زنند ۳۴۴ صندوق اخذ رأی به خارج از کشور ارسال شده است | بیشترین صندوق در آمریکاست اولویت‌های دولت چهاردهم در حوزه حقوق کودکان چیست؟ آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی: ایران هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد مردم خراسان‌ بیشتر درباره کدام کاندیدا جستجو کردند؟ + اینفوگرافیک پیش‌بینی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تشنه روحیه جهاد سازندگی هستیم تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم
سرخط خبرها

پادشاه بحرین: خواهان عادی سازی روابط با ایران هستیم

  • کد خبر: ۲۲۹۸۷۷
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
پادشاه بحرین: خواهان عادی سازی روابط با ایران هستیم
پادشاه بحرین با بیان اینکه این کشور خواهان عادی سازی روابط با ایران است، گفت: دلیلی برای تاخیر در این امر نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، حمد بن عیسی آل خلیفه پنجشنبه در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مسکو افزود: ما قبلاً با ایران مشکلاتی داشتیم، اما اکنون این مشکلات وجود ندارد. از این رو، دلیلی برای به تعویق انداختن عادی سازی روابط با ایران وجود ندارد.

پادشاه بحرین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بین کشور‌های عربی بر سر لزوم برگزاری کنفرانس صلح برای حل مسائل خاورمیانه توافق نظر کامل وجود دارد و روسیه اولین کشوری است که ما برای حمایت از برگزاری این کنفرانس، موضوع را مطرح کردیم.

رئیس جمهوری روسیه نیز در این دیدار گفت:گرایش‌های موجود در زمینه روابط تجاری میان روسیه و بحرین خوب است، اما متأسفانه سطح این روابط نمادین به شمار می‌رود.

پوتین اضافه کرد: اقدامات زیادی برای تقویت روابط دوجانبه انجام شده است. طی سال آتی شاهد فرارسیدن سی و پنجمین سال روابط دیپلماتیک میان روسیه و بحرین خواهیم بود. وی ادامه داد: ما ارتباطات خوبی از طریق کانال‌های دیپلماتیک با یکدیگر داریم. یک هفته قبل نشست اتحادیه عرب به ریاست بحرین برگزار شد و برای من مهم است از نظرات این کشور در خصوص اوضاع خاورمیانه مطلع شوم.

پیشتر احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب در جریان نشست سران این سازمان در منامه پایتخت بحرین اظهار داشت اتحادیه عرب خواستار برگزاری کنفرانس صلح بین المللی درباره فلسطین است.

ابوالغیط گفت: ما خواستار برگزاری کنفرانس صلح بین المللی هستیم که چشم انداز دو دولتی را تحقق بخشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->