سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: باید کاری کنیم کشاورزان​​​​​​​ حاصل دسترنج خود را ببینند هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم پزشکیان: جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد + فیلم تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» + فیلم تاکید مخبر بر تسریع و تحقق افزایش ۱۰ میلیارد دلاری تبادلات تجاری ایران و پاکستان مناظره انتخاباتی فردا از چند شبکه پخش می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) امیر حیدری: انسداد مرزهای شرقی یکی از ماموریت‌های مهم نیروی زمینی ارتش است حمله هواپیماهای ترکیه به مناطقی در استان «دهوک» عراق + فیلم مقام صهیونیست: حتی توافق هم مانع از حملات موشکی حزب‌الله نخواهد شد زلنسکی: چین با وجود رابطه با روسیه دشمن ما نیست زاکانی: ما حجاب‌بان نداریم| دولت خدمت به حل مسائل دختران توجه ویژه خواهد کرد + فیلم ۵ هزار ایرانی در زندان‌های خارج از کشور محبوس هستند ۱۳ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد ‏ابتلای صادق زیباکلام به بیماری در زندان تکذیب شد مخبر: خدمت بی‌منت تا آخرین روز فعالیت دولت ادامه دارد آوار شدن ساختمان در غزه بر سر نظامیان صهیونیست| یک اسرائیلی به هلاکت رسید
سرخط خبرها

وزیر کشور: شهید رحمتی در اجرای عهد خود کوتاهی نکرد

  • کد خبر: ۲۲۹۹۳۱
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
وزیر کشور: شهید رحمتی در اجرای عهد خود کوتاهی نکرد
وزیر کشور گفت: شهید رحمتی بر عهد خود صادق و پایدار بود و به عهد خود عمل کرد و در اجرای آن کوتاهی نورزید.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی روز جمعه در آیین تشییع پیکر مالک رحمتی، استاندار شهید آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: ما در گام دوم انقلاب شهید بزرگ سلیمانی و شهید زاهدی را دادیم و این شهدا نیز به آنها پیوستند.

وی ادامه داد: امروز مردم بزرگوار و شریف مراغه، شهید رحمتی را به محضر حضرت بقیة‌الله اعظم تقدیم کردند. شهید رحمتی بر عهد خود صادق و پایدار بود و به عهد خود عمل کرد و در اجرای آن کوتاهی نورزید.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگ امروز ششمین شوط خود را در مراغه عزیز طی کرد، گفت: شوط اول بر دستان پر مهر تبریز و آذربایجان، شوط دوم در قم بر دستان مردم مجاهد قم و در مرقد حضرت فاطمه معصومه (س) و در مسجد جمکران، شوط سوم در تهران و نمازی که رهبر معظم انقلاب بر پیکر ایشان خواندند، شوط چهارم در خراسان‌جنوبی بر دستان مردم پاک و انقلابی آن دیار و شوط پنجم در مشهد مقدس بر دستان مردم خداپرست و موحد و در کنار وجود مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا طی شد.

وحیدی ادامه داد: این شهید بزرگوار شوط ششم را در مراغه عزیز و شریف طی می‌کند تا در وطن خود بعد از سال‌ها دوری آرام بگیرد و شوط هفتم را بر دستان ملائکه برای رسیدن به اوج سعادت بشری طی می‌کند.

وی اظهار کرد: این سفر‌های سالکان بر دستان مردم مؤمن حکایت از آن دارد که شهید این دیار، شهید مالک رحمتی عزیز، همه‌ی مراحل لازم را برای قابل شدن و برای طی طریق این مسیر انجام داده است.

وی اظهار کرد: گام دوم انقلاب به انرژی‌های مضاعف برای یک حرکت پرتلاش نیاز دارد و اینها انرژی‌هایی است که حرکت ما را به سوی قله‌ها و دست یافتن به آنچه که خداوند بزرگ برای این ملت ترسیم فرموده، میسر می‌سازد.

وی افزود: این دم به دم خون دادن در پیکر جامعه برای حرکت روبه جلو است و امروز نوبت این شهدای بزرگ و والا مقام بود.

وی با بیان اینکه در کل کشور دیدید که چه خیزشی از مردم در این چند روز ایجاد شد، گفت: مردم در این روز‌ها حماسه آفریده و ایمانی از خود بروز دادند که این حقیقت و باطن ملت است.

وزیر کشور گفت: ملت ما، ملتی صبور، مقاوم و پرتوان است که هرگز در برابر غیر خدا سر تسلیم فرود نیاورده و به راه پرافتخار خود ایمان دارند و می‌دانند که این شهدا پیش قراولان آن راه بزرگ هستند و برای همین این شهدای خدمت نیز افتخار می‌کردند که خدمتگزار این مردم هستند.

وی با بیان اینکه مردم الحق خدمتگزاران خود را خوب می‌شناسند، اظهار کرد: شهید مالک رحمتی کمتر از چهار ماه در این استان بود هر کسی به من مراجعه کرد از محبت خود نسبت به این شهید گفت از اینکه این شهید متناسب با اسم مبارک خود، چقدر رحیم و عطوف بوده و با همه ارتباط خوب داشته و در مدت کم حسابی در دل همه جا باز کرده است.

وحیدی ادامه داد: این آن چیزی که یک خدمتگزار می‌تواند از خود نشان دهد و ملت خود را سرافراز کند. مسئولینی که ملت انتخاب کردند کسانی هستند که منتخب خدا هم بودند و خداوند بر این انتخاب ملت صحه گذاشت و آنها را پیش خود برد.

وی ضمن تشکر از مردم تبریز و مراغه، خاطر نشان کرد: درود بر شما مردم مراغه که این چنین قدرشناسانه از فرزند خود که بعد از سالیان سال خدمت در مسئولیت‌های مختلف برگشت تا در میان شما و در بین شما آرام بگیرد استقبال کردید.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: این انسجام، وحدت، یکپارچگی و همراهی مولود ایمان بزرگ ملت ما است که به برکت شهدا روز به روز بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دنیا ببیند که برای این ملت نمی‌تواند کاری بکند و هر کار آنها جواب خواهد داشت، گفت: با این شهدا و سایر شهیدان پیمان می‌بندیم همانگونه که آنها از عهد خود بازنگشتند و بر پیمان خود باقی ماندند ما نیز از آنها پیروی کرده و بر عهد و پیمان خود پایبند می‌مانیم تا به لقای الهی دست پیدا کنیم.

وحیدی افزود: خداوند ملت ما را به عنوان ملت الگو و اسوه در جهان قرار داده است. امروز صدای ملت مظلوم غزه و فلسطین به پشتوانه ملت ایران بلند است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید ما صدای ملت فلسطین در بین مجامع بین‌المللی بود، تاکید کرد: مظلومان و مستضعفان اندک هراسی به خود نمی‌دهند چرا که رهبر معظم انقلاب و ملت ما حامی آنها است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->