سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: باید کاری کنیم کشاورزان​​​​​​​ حاصل دسترنج خود را ببینند هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم پزشکیان: جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد + فیلم تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» + فیلم تاکید مخبر بر تسریع و تحقق افزایش ۱۰ میلیارد دلاری تبادلات تجاری ایران و پاکستان مناظره انتخاباتی فردا از چند شبکه پخش می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) امیر حیدری: انسداد مرزهای شرقی یکی از ماموریت‌های مهم نیروی زمینی ارتش است حمله هواپیماهای ترکیه به مناطقی در استان «دهوک» عراق + فیلم مقام صهیونیست: حتی توافق هم مانع از حملات موشکی حزب‌الله نخواهد شد زلنسکی: چین با وجود رابطه با روسیه دشمن ما نیست زاکانی: ما حجاب‌بان نداریم| دولت خدمت به حل مسائل دختران توجه ویژه خواهد کرد + فیلم ۵ هزار ایرانی در زندان‌های خارج از کشور محبوس هستند ۱۳ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد ‏ابتلای صادق زیباکلام به بیماری در زندان تکذیب شد مخبر: خدمت بی‌منت تا آخرین روز فعالیت دولت ادامه دارد آوار شدن ساختمان در غزه بر سر نظامیان صهیونیست| یک اسرائیلی به هلاکت رسید
سرخط خبرها

وزیر بهداشت در مشهد: هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه شهید رئیسی در حوزه سلامت کار نکرد

  • کد خبر: ۲۲۹۹۳۴
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
وزیر بهداشت در مشهد: هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه شهید رئیسی در حوزه سلامت کار نکرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه ایشان در حوزه سلامت کار نکرد، یادمان نرود در دوران کرونا چه وضعیتی داشتیم. این روح بلند شهید رئیسی بود که ما را از کرونا نجات داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر بهرام عین‌اللهی در افتتاح مجتمع آموزشی شهید خوارزمی و پژوهشکده پزشکی شهید رئیسی در مشهد گفت: صحبت کردن در این ایام خیلی سخت است، بنا بر تکلیفی که رهبری بر دوشمان گذاشتند استمرار خدمت را تکلیف خود می‌دانیم.

وی افزود: امروز در سوگ رییس جمهوری نشستیم که شاید به روز‌های زیادی نیازی باشد تا در مورد ویژگی‌های ایشان صحبت کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: روز یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت در مشهد بودم، در مسیر برگشت به تهران در مسیر هیات دولت بودم که تماس گرفتند که حادثه‌ای برای بالگرد حامل رئیس جمهور اتفاق افتاده و شما در آماده باش هستید. سریعا به فرودگاه رفتم و ساعت ۵ به محل حادثه در تبریز رسیدم.

عین‌اللهی گفت: در آنجا عاشورایی برپا بود و همه نگران بودند. ما با مسئول دانشگاه علوم پژشکی تبریز پشتیبانی‌های لازم را برنامه‌ریزی کردیم و کم و کسری‌های منطقه سقوط بالگرد را بازدید کردیم و تمام تجهیزات را تامین کردیم. همچنین در مسیر سقوط ۲ اتوبوس مستقر شد و امکانات درمانی نیز در ورزقان نیز به طور کامل فراهم شد.

وی افزود:، اما از ساعت ۵ بعداز ظهر تا ۵ و نیم صبح در وضعیت خوفناکی قرار داشتیم، با چند تماسی که با آیت‌الله ال هاشم داشتیم امیدوار بودیم مصدومین را پیدا کنیم. جاده‌های مسیر بالگرد، خاکی و صخره‌ای بود و امکان عبور نداشت، اما تعدادی از دوستان با چشمان اشک آلود می‌گفتند که هرچه سریع‌تر باید مصدومین را پیدا کنیم. فکر نمی‌کردیم که مصدومین شهید شده باشند، فکر می‌کردیم فرود سخت داشتند و امکان این وجود دارد که مصدومین را پیدا کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: تا صبح هیچکس نتوانست بخوابد، اما متاسفانه در ساعت ۵ و نیم صبح پیکر‌های شهدا پیدا شدند و ما دست خالی بازگشتیم و شهدا دست پر بازگشتند.

عین‌اللهی گفت: شخصیت شهید آیت‌الله رییسی بعد از انقلاب یک انقلاب دیگری به وجود آورد. از مردم عزیزمان تشکر می‌کنم، مردم در تمام شهر‌ها حماسه آفریدند. دشمن را ناامید کردند. حضور امروز ما این است که به دشمن بگوییم ایستاده‌ایم و به هیچ وجه عقب‌نشینی نمی‌کنیم. دشمن تخریب خود را با تمام قدرت ادامه داده است، اما دیروز دشمن دید تمام کارهایش باطل شده است. من و همکارانم هم قسم شده ایم که راه را ادامه بدهیم و عقب ننشینیم.

وی اضافه کرد: شخصیت شهید رئیسی را سخت می‌توانیم تحلیل کنیم، ۳ سال از نزدیک با ایشان در ارتباط بودم. ایشان یک وطن دوست به تمام معنا بود، کسانی که در خارج علیه ما صحبت می‌کنند کدام‌شان وطن‌دوست و انقلابی هستند؟ شهید رئیسی با تمام وجودش عشق به ایران داشت و یک انقلابی به تمام معنا بود و استراحت نداشت و انقلابی‌ها را دوست داشت. ولایت‌پذیری ایشان ذوق در حضرت اقا بود، هر هفته حداقل یک دیدار شخصی با رهبری داشتند و به ایشان گزارش کار می‌دادند.

عین‌اللهی گفت: ایشان در تمام مسائل دانش بالایی داشت. هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه ایشان در حوزه سلامت کار نکرد. وقتی به بیمارستان‌ها برای بازدید می‌رفتیم احساس می‌کرد که بچه‌ها، بچه‌های خودش هستند. خیلی وقت‌ها تاکید داشت که یک اسباب‌بازی به بچه‌ها داده شود. با این میزان از مشکلات اقتصادی، درمان کودکان زیر ۷ سال در کشور رایگان شده است.

وی ادامه داد: شهید رئیسی یک دیپلمات واقعی بود و چنان با سران کشور‌ها صحبت می‌کرد و محبت خودش را القا می‌داد که آنها شیفته رئیس جمهور می‌شدند، مکمل ایشان میز دکتر امیر عبداللهیان بود.

وزیر بهداشت گفت: یادمان نرود در دوران کرونا چه وضعیتی داشتیم. شهید رئیسی شخصا فرماندهی ستاد کرونا را برعهده گرفته بود. تا شروع دولت فقط ۱۸ میلیون نفر واکسیناسیون شده بودند و روزانه ۷۰۰ نفر فوتی داشتیم. در یک چنین شرایطی با فرماندهی ایشان در هفته اول ۱۰ میلیون واکسن وارد کشور شد. میزان واکسیناسیون‌های ما در روز به یک میلیون و۶۰۰ هزار در روز رسید. این روح بلند شهید رئیسی بود که ما را از کرونا نجات داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->