سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت عرض ارادت هنرمندان به سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

بازگشایی سینما‌های کشور از امروز (۵ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۰۰۵۶
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
بازگشایی سینما‌های کشور از امروز (۵ خرداد ۱۴۰۳)
سینما‌ها از امروز، ۵ خرداد ۱۴۰۳، فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برخی سایت‌های فروش بلیت امکان رزرو اینترنتی بلیت فیلم‌هایی را که تا هفته گذشته در حال اکران بودند، از روز شنبه پنجم خردادماه در دسترس قرار داده اند. اگر چه تعداد سینما‌هایی که رزرو بلیت را باز کرده‌اند فعلا محدود است، اما گویا پیگیری‌ها نشان می‌دهد سینما‌ها از روز پنجم خرداد فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

سالن‌های سینمایی برای از سرگیری اکران فیلم‌ها از فردا آماده می‌شوند. برخی سایت‌های فروش بلیت امکان رزرو اینترنتی بلیت فیلم‌هایی را که تا هفته گذشته در حال اکران بودند، از روز شنبه پنجم خردادماه در دسترس قرار داده اند.

اگر چه تعداد سینما‌هایی که رزرو بلیت را باز کرده‌اند فعلا محدود است، اما گویا پیگیری‌ها نشان می‌دهد سینما‌ها از روز پنجم خرداد فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

محمدرضا صابری -سخنگوی انجمن سینماداران- در این زمینه به ایسنا گفت: قرار است سینما‌ها پس از چند روز تعطیلی از روز شنبه، پنجم خردادماه آغاز به کار کنند و منتظر هستیم تا در ساعت‌های آینده از طریق سمفا (سامانه مدیریت و فروش اکران) امکان خرید و رزرو بلیت در تمام مجموعه‌های سینما‌ها برقرار شود.

به گفته وی احتمالا تا غروب امشب این مسئله توسط سمفا نهایی می‌شود.

علاوه براین، قرار بود در هفته گذشته دو فیلم «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و «قلهک» به کارگردانی مصطفی شایسته راهی اکران شوند که طبق زمانبندی درج شده در سکو‌های فروش اینترنتی بلیت، پیش‌بینی می‌شود اکران این دو فیلم از روز چهارشنبه نهم خرداد در سینما‌های کشور آغاز شود.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->