نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

پدر علیرضا منصوریان درگذشت

  • کد خبر: ۲۳۰۳۱
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
پدر علیرضا منصوریان درگذشت
صبح امروز پدر علیرضا منصوریان، به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، کاپیتان و مربی سابق استقلال صبح امروز در غم از دست دادن پدر بزرگوارش داغدار شد.

مراسم خاکسپاری مرحوم منصوریان فردا صبح در بهشت زهرا برگزار می‌شود. از طرفی علیرضا منصوریان از مردم و اقوام خود خواسته به دلیل شیوع ویروس خطرناک کرونا و برای حفظ سلامت خود حضور حداقلی داشته باشند و به قرائت فاتحه اکتفا کنند.

 

علیرضا منصوریان: از دوستان خواهش می کنم از دور برای پدرم حمد و سوره بخوانند

 

پدرم دو روز قبل دچار عارضه قلبی شد و به ناچار ایشان را در بیمارستان بستری کردیم، با کمک پزشکان و با کمک های تنفسی شرایط پدر رو به بهبودی بود و حتی قرار بود امروز مرخص شود اما متاسفانه صبح ایست قلبی کرد.


دوستان بزرگواری کردند و پیکر بی جان پدر را برای آخرین وداع به محل بردند و چرخاندند اما من اصلا راضی به این کار نیستم.


به من محبت دارند اما به خاطر شرایط کرونا از دوستان خواهش می کنم به ما اجازه بدهند فردا صبح بدون مراسم پیکر پدر عزیزم را در بهشت زهرا به خاک بسپاریم، بعد از کرونا حتما در مسجد و با اطلاع رسانی، مراسم ترحیم می گیریم و میزبان مردم خوب و دوستان با محبت مان هستیم.


من دو روز به خاطر ناراحتی قلبی پدر مرحومم در بیمارستان بودم، فاجعه را به چشم دیدم، زنجیره انتقال کرونا هنوز قطع نشده است و تا می شود باید از تجمع پرهیز کنیم.


دست مردم را می بوسم، همین که از راه دور برای پدر مرحومم حمد و سوره بخوانید، محبت کرده اید.

 

منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->