آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند
سرخط خبرها

جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه!

  • کد خبر: ۲۳۰۳۳۷
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه!
پرونده فساد فوتبال در ایران، هرروز وارد فاز جدیدی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفته‌های اخیر موضوعی تحت عنوان فساد در فوتبال مطرح شده که هر روز ابعاد جدیدتری از آن افشا می‌شود. چند روز قبل هم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به این موضوع گفت: "اطلاعات ما در حدی هست که اعلام شده است. موضوع پرداخت رشوه از سوی دادگستری کرمان درحال پیگیری است و اگر ثابت شود، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم برخورد می‌کند".

حالا، اما شنیده می‌شود وقتی تیم مدیریتی باشگاه مس رفسنجان تغییر کرد، مدیران جدید متوجه بدهی ۲۲۰ میلیاردی می‌شوند و در ادامه بعد از بررسی اسناد مالی باشگاه مشخص می‌شود که برای بخش زیادی از هزینه‌هایی که انجام شده هیچ سند مالی وجود ندارد.

مدیران باشگاه مس اطلاعات کسب شده خود را با مدیران بالا دستی در شرکت ملی مس در میان می‌گذارند و این شرکت هم نسبت به احقاق حق خود اقدام حقوقی می‌کند. در ادامه با ورود نهاد‌های اطلاعاتی و بررسی تراکنش‌های مالی حساب باشگاه مس رفسنجان، مشخص می‌شود ارقام سنگینی از حساب این باشگاه به حساب سه صراف واریز شده است. در ادامه بعد از احضار صراف‌های مذکور، آنها اعلام می‌کنند در قبال فروش ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو، ارقام مذکور به حسابشان واریز شده است.

نکته جالب در این میان است که مدیران جدید باشگاه هیچ سندی درباره نحوه هزینه کرد سکه‌ها و دلار‌ها در باشگاه پیدا نمی‌کند. این یعنی هیچ سندی در باشگاه مس رفسنجان وجود نداشته که نشان دهد این سکه‌ها و ارز‌های خریداری شده به چه اشخاصی داده شده است.

با احضار مدیران سابق باشگاه مس رفسجان، آنها مدعی می‌شوند که سکه‌ها و دلار‌ها به در خواست سرمربی وقت تیمشان به افرادی که او تعیین کرده پرداخت شده، اما سندی در این باره در باشگاه ثبت نشده است. در ادامه هم افرادی که نامشان از سوی مدیران سابق مس رفسجان مطرح شده، احضار می‌شوند تا توضیحات خود را مطرح کنند.

این پرونده همچنان مفتوح است و مرجع قضایی پیگیر ماجرا است و تا رای نهایی دادگاه، همچنان باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا ارقام پرداخت شده در قالب رشوه بوده یا موضوع دیگری مطرح بوده است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->