پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴
سرخط خبرها

ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است

  • کد خبر: ۲۳۰۳۹۳
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است
ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان گفت: مشخص نیست چه تیمی حریف اصلی ماست چرا که بعد از چندسال همه چیز غیرقابل پیش‌بینی شده است.

سیده فاطمه حسینی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص اردو‌های تیم ملی فوتسال بانوان، اظهار کرد: این دومین اردوی تیم ملی در سال جاری است که از ۱۷ تا ۲۴ خردادماه برگزار خواهد شد. همچنین اولین اردوی ما در تاریخ ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و بازیکنان برای رسیدن به سطح آمادگی مطلوب در این اردوها شرکت کردند. البته این اردو‌ها برای ۳ تورنمنت مهم پیش رو که شامل مسابقات داخل سالن آسیایی، جام ملت‌های آسیا و جام جهانی می شود، برپا شده است. اولین رقابت ما مسابقات داخل سالن آسیا است که اواخر آبان ماه در بانکوک برگزار خواهد شد. ناگفته نماند که جام جهانی فوتسال بانوان برای اولین بار برگزار خواهد شد که ایران برای شرکت در این رقابت‌ها نیز آماده می‌شود.

وی در ادامه افزود: مسابقات دوستانه تاثیر بسیاری بر آمادگی تیم دارد و برنامه‌ریزی شده تا زمان برگزاری اولین رقابت رسمی ما که همان مسابقات داخل سالن آسیاست، هرماه اردو و مسابقات مقدماتی را داشته باشیم که بتوانیم با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان خود برویم از طرفی تیم ملی به جوانگرایی پرداخته و نیاز داریم بیشتر با سبک بازی یکدیگر آشنا شویم و باهم کار کنیم.

حسینی در پایان شرایط تیم ملی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تقریبا ۴ سال است که به خاطر شیوع بیماری کرونا مسابقات رسمی برگزار نشده است و آخرین رقابت‌ها سال ۲۰۱۸ برگزار شده، تا کنون جدی‌ترین رقیب ما تیم ملی ژاپن بوده است، اما اکنون نمی‌توان گفت چه تیمی حریف اصلی ماست چرا که بعد از چندسال همه چیز غیرقابل پیش‌بینی است. در هر حال تمام تلاش ما این است که بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و دست پر برگردیم.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->