ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند
سرخط خبرها

شانس بیشتر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر | احتمال مسجل شدن قهرمانی سرخ‌پوشان در هفته بیست و نهم

  • کد خبر: ۲۳۰۴۷۵
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
شانس بیشتر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر | احتمال مسجل شدن قهرمانی سرخ‌پوشان در هفته بیست و نهم
پرسپولیس در یک صورت می‌تواند در هفته بیست و نهم لیگ برتر جشن قهرمانی بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس پس از مدت‌ها سرانجام در هفته بیست و هشتم توانست صدر را از چنگ استقلال در بیاورد و خودش در بالاترین رده جدول لیگ برتر تکیه کند.

استقلال در هفته بیست و هشتم مقابل نساجی به تساوی بدون گل رضایت داد تا شاگردان اوسمار در ورزشگاه آزادی، باخت ۳ بر صفر را به پیروزی ۴ بر ۳ جبران کرده و به صدر جدول برسند.

حالا در حالی که فقط ۲ هفته به پایان لیگ برتر فوتبال ایران باقیمانده، پرسپولیس با ۶۲ امتیاز در صدر جدول و استقلال با ۶۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد.
با وجود اینکه تنها ۲ هفته به پایان مسابقات باقیمانده در ۲ صورت امکان قهرمانی پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال وجود دارد.

در صورتی که پرسپولیس در این هفته مقابل شمس آذر قزوین به پیروزی برسد و استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل گل گهر سیرجان شکست بخورد، پرسپولیس با اختلاف ۴ امتیاز و پیش از برگزاری هفته سی ام جشن قهرمانی خود را به پا خواهد کرد.

در صورتی که پرسپولیس به پیروزی برسد و استقلال نیز مقابل گل گهر به تساوی رضایت دهد، اختلاف ۲ تیم به ۳ امتیاز خواهد رسید و با توجه به اختلاف تفاضل‌گل بالای ۲ برای پرسپولیس، شانس سرخ‌پوشان برای قهرمانی باز هم بالا خواهد بود.

در صورتی که پرسپولیس و استقلال مقابل رقبای خود به برتری برسند، تکلیف قهرمانی لیگ برتر به هفته پایانی موکول خواهد شد و همچنین اگر پرسپولیس در قزوین نتیجه نگیرد و استقلال در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسد، این جواد نکونام است که مجددا صدر را از پرسپولیس پس می‌گیرد و خود را برای جشن قهرمانی در هفته پایانی آماده می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->