پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
سرخط خبرها

پرسپولیس در قزوین میزبان است!

  • کد خبر: ۲۳۰۴۸۷
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
  • ۱
پرسپولیس در قزوین میزبان است!
هواداران پرسپولیس در قزوین جای خالی نخواهند گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، بلیت های بازی شمس آذر قزوین و پرسپولیس در حالی خیلی زود به فروش رفت که باشگاه قزوینی قیمت آن را چند برابر کرده و به ۲۵۰ هزار تومان رسانده بود.

 مسئله ای که باعث نشد هواداران پرسپولیس از خرید بلیت منصرف شوند. در واقع باشگاه شمس آذر خوب می دانست که هواداران پرسپولیس از شهرهای مختلف خود را به قزوین خواهند رساند و به این خاطر با بالا بردن قیمت آن به فکر درآمدزایی افتاد. اگرچه این باشگاه بلیت های تیم مهمان را محدود کرد، اما بلیت های تیم میزبان هم توسط هواداران سرخ خریداری شده است.

با این تفاسیر سه شنبه شب ورزشگاه سردار آزادگان با استقبال پرشور هواداران تیم مهمان مواجه خواهد شد و پرسپولیس در حقیقت در قزوین میزبان شمس آذر است!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
0
0
میزبان نیست تبانی هستش فوتبال کثیفی که درست کردن بیچاره مردم
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->