وعده بلینکن به نتانیاهو برای رفع محدودیت ارسال سلاح به تل‌آویو تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان پوتین برای نخستین بار در ۲۴ سال گذشته به کره شمالی می‌رود علت ثبت نام نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی در مشهد افتتاح شد اولین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ آغاز شد + فیلم (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هند و آمریکا بر ادامه همکاری‌های استراتژیک تأکید کردند درخواست ولیعهد سعودی برای آتش‌بس و تشکیل کشور فلسطین آمریکا دو فرد و پنج نهاد را در ارتباط با یمن تحریم کرد سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه پیگیری‌ها برای آزادی هر چه زودتر بشیر بی آزار ادامه دارد زخمی شدن ۱۶ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) رئیس صداوسیما: سه مناظره درباره مسائل اقتصادی است تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن لحظه ورد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صداوسیما برای حضور در اولین مناظره+ فیلم جزئیات جدید از اولین مناظره تلویزیونی انتخاباتی ۱۴۰۳ نمایندگانی از دفتر رهبری به منزل شهید امیرعبداللهیان رفتتند ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با رئیس مجلس خبرگان دیدار کردند فیلم | لحظاتی از گفت‌وگوی رهبر معظم انقلاب در جریان عیادت از آیت‌الله مکارم‌شیرازی پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان به‌مناسبت عید قربان
سرخط خبرها

رسانه صهیونیست: نتانیاهو در تبادل اسرا با حماس کارشکنی می‌کند

  • کد خبر: ۲۳۰۴۹۹
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
رسانه صهیونیست: نتانیاهو در تبادل اسرا با حماس کارشکنی می‌کند
روزنامه یدیعوت آحارنوت چاپ سرزمین‌های اشغالی بامداد دوشنبه به نقل از منابعی که آنها را آگاه خواند، فاش کرد که بنیامین نتانیاهو در زمینه تبادل اسرا با حماس کارشکنی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه صهیونیستی همچنین نوشت: اگر کابینه جنگ پیشنهادی درخصوص تبادل اسرا دریافت کند، نتانیاهو در خصوص این موضوع در اقلیت خواهد بود.

این روزنامه صهیونیستی همچنین گزارش داد که تنها پیشنهاد در خصوص موضوع تبادل اسرا که اکنون مطرح است، یک معامله جامع برای بازگشت همه اسراست.

پیشتر نیز روزنامه «هاآرتص» چاپ سرزمین‌های اشغالی نوشته بود: مشکل این است که موضوع اسرای اسرائیلی نزد حماس در حال حاضر در اولویت کابینه نتانیاهو نیست و سیاست داخلی و قرار بازداشت صادر شده از دادگاه بین المللی علیه نتانیاهو و گالانت وزیر جنگ رژیم اسرائیل و به رسمیت شناختن فلسطین از سوی برخی کشور‌های اروپایی، تمام توجه نتانیاهو را به خود مشغول و او همه دغدغه اش را صرف این موضوعات کرده است.

گزارش یدیعوت آحارنوت پس از آن مطرح می‌شود که دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز شنبه (۵ خردادماه) از دیدار روسای موساد و سیا با نخست‌وزیر و وزیر امورخارجه قطر در پاریس و توافق آنها برای ازسرگیری مذاکرات تبادل اسرا خبر دادند.

شبکه المیادین نیز در این باره به نقل از برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد «ویلیام برنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و «دیوید بارنیا» رئیس موساد با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر در پاریس دیدار کردند. در این دیدار درباره ازسرگیری مذاکرات تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در هفته آینده توافق حاصل شد.

دو طرف در این دیدار توافق کردند که مذاکرات بر اساس پیشنهادات جدید و با میانجی‌گری مصر و قطر آغاز شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->