نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد
سرخط خبرها

حسین طیبی: در سخت‌ترین گروه جام جهانی قرار گرفتیم

  • کد خبر: ۲۳۰۵۷۱
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
حسین طیبی: در سخت‌ترین گروه جام جهانی قرار گرفتیم
حسین طیبی گفت: برخلاف چیزی که مردم اعتقاد دارند، گروه ما اصلا آسان نیست.

کاپیتان مشهدی تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت آمادگی خودش گفت: شکر خدا شرایط خیلی خوبی دارم. یکی دو هفته‌ای است که تمرینات را شروع کردم و در حال آماده شدن برای مسابقات جام جهانی هستم. پوشیدن پیراهن تیم ملی همیشه برای من باعث افتخار بوده و الان هم به دنبال موقعیتی هستم تا یک بار دیگر در خدمت تیم باشم. البته قطار تیم ملی چه با حضور حسین طیبی چه بدون حضور من و امثال من در حال حرکت بوده و خواهد بود. همیشه با تمام وجود برای تیم ملی تلاش کرده ام و در این دوره هم اگر در لیست نهایی آقای شمسایی باشم بازهم با تمام وجود برای تیم ملی تلاش می‌کنم.

وی در ادامه به گروه تیم ملی در جام جهانی هم اشاره کرد و گفت: من آدم رکی هستم و حرفم را بدون رودربایستی میزنم. صحبت من صحبت فوتسالی و فنی است. برخلاف برخی افراد که عنوان می‌کنند این گروه ساده‌ترین گروه مسابقات است، من معتقدم اتفاقا یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی همین گروهی است که تیم ملی در آن قرار گرفته است. در هر گروه دو تیم قدرتمند حضور دارند، اما در گروه ما ۳ تیم قوی هستند و همین کار را سخت می‌کند. به هرحال اینجای کار دیگر جام جهانی است و همه تیم‌ها با آمادگی کامل می‌آیند و شرایط متفاوت‌تر خواهد بود.

طیبی در پایان عنوان کرد: شما در فوتسال چیزی را نمی‌توانید پیش بینی کنید. به هر حال بازهم می‌گویم اینجا جام جهانی است و همه تیم‌ها با نهایت توان به این تورنمنت می‌آیند. ما هم در سخت‌ترین گروه حضور داریم و فکر می‌کنم کیفیت تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است. البته ایران همواره یکی از قدرت‌های فوتسال دنیا بوده و همه تیم‌ها به این تیم احترام می‌گذارند. مرحله دوم بازی‌ها سخت‌تر و جذاب‌تر می‌شود و از تمام مردم و رسانه‌ها می‌خواهم برای تیم ملی دعا و بچه‌ها را حمایت کنند تا در ادامه راه بتوانیم نتایج خوب و قابل قبولی کسب کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->