پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
سرخط خبرها

بانوی مشهدی در راس کمیته مستریونیورس

  • کد خبر: ۲۳۰۶۸۳
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
بانوی مشهدی در راس کمیته مستریونیورس
یک بانوی مشهدی به عنوان رییس کمیته فیتنس چلنج مسابقات بین المللی انتخاب شد.

علی یعقوبی | شهرآرانیوز، نایب رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: مسابقات بین المللی مستر یونیورس از ۱۸ الی ۲۰ خرداد در رشته‌های فیتنس چلنج، مچ اندازی و پاورلیفتینگ به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که صدیقه تبریزی نوری بر اساس ابلاغ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور به عنوان رییس کمیته فیتنس چلنج بانوان در این مسابقات انتخاب شده است.

اخوان همچنین افزود: بازبینی ورزشکاران استان خراسان رضوی در حوزه بدنسازی و پرورش اندام برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی انجام شده است که ۱۱ خرداد ماه به استان البرز اعزام می‌شوند.

وی با بیان این که بازرسی ادواری فنی از باشگاه‌ها با هماهنگی اداره ورزش و جوانان مشهد از این هفته آغاز خواهد شد، اضافه کرد: رضا حسینی خیابانی به عنوان مسئول کمیته پاورلیفتینگ استان هم منصوب شد. مقرر شده در سال علاوه بر مسابقات قهرمانی استان مسابقات منطقه‌ای استان در پاورلیفتینگ هم داشته باشیم. برای مسابقات قویترین مردان هم امسال اردو‌های مقطعی جهت حضور در رویداد‌های کشوری داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->