سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

«احسان علیخانی» با فصل ۲ جوکر باز می‌گردد

  • کد خبر: ۲۳۰۷۲۰
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
«احسان علیخانی» با فصل ۲ جوکر باز می‌گردد
احسان علیخانی در فصل ۲ جوکر علاوه برکارگردانی، مجری این رئالیتی‌شو هم هست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احسان علیخانی با اجرای فصل دوم مسابقه «جوکر» وارد چالشی جدید در این عرصه خواهد شد. بعد از «ماه عسل»، «عصرجدید» و برنامه‌های تحویل‌سال شبکه سه، «جوکر» یکی از متفاوت‌ترین برنامه‌هایی است که علیخانی قرار است اجرای آن را به عهده بگیرد. رئالیتی شویی که فصل دوم آن قرار است با نام «جوکر ۲، طبقه بیست ویک» به زودی منتشر شود.

در خبر جدیدی که سایت فیلیموشات درباره «جوکر» منتشر کرده، حضور احسان علیخانی در جایگاه مجری یا همان گرداننده فصل جدید به صورت رسمی تایید شده است. در این خبر آمده: «نقش احسان علیخانی در این فصل پررنگ‌تر از فصل قبل است؛ هم در جلوی دوربین و هم پشت دوربین. او همراه با حامد میرفتاحی کارگردانی این سری از جوکر را به عهده دارد.»

در فصل یک اجرای برنامه به عهده سیامک انصاری بود. از آن جهت که انصاری را به عنوان یک کمدین می‌شناختیم و با شوخ‌طبعی او آشنا بودیم می‌توانستیم مطمئن باشیم از عهده اجرای مسابقه‌ای با موضوع خندیدن برمی آید.

احسان علیخانی در فصل اول یکی دوباری در مقام کارگردان جلوی دوربین هم آمد و با شرکت کننده‌ها گپ زد.

حالا، اما اجرای فصل دوم در اختیار احسان علیخانی قرار گرفته و این چالشی جدی برای او به حساب می‌اید. علیخانی که سال‌ها در «ماه عسل» به عنوان مجری شناخته می‌شد که می‌تواند مخاطبان را با داستان زندگی مهمان‌هایش به گریه بیندازد، حالا باید در جایگاهی متفاوت به میدان بیاید.

گرچه علیخانی سال‌ها اجرای برنامه‌های تحویل سال نوروز‌های مختلف را به عهده داشت، اما در هیچ‌یک از آنها مستقیما با پدیده خندیدن در ارتباط نبود. حتی در «عصرجدید» هم بیشتر از هرچیز مسئله هیجان و امتیاز و … مطرح بود.

حالا باید علیخانی را روی مبلی که پیش‌تر سیامک انصاری روی آن می‌نشست و با مانیتور حرکات شرکت‌کنندگان را رصد می‌کرد تصور کنیم. انصاری بار‌ها در این جایگاه از ته دل می‌خندید و اشک‌هایش را پاک می‌کرد و حتی دلش را از خنده می‌گرفت و روی مبل ولو می‌شد. با توجه به شناختی که از علیخانی داریم قرار گرفتن در این جایگاه به احتمال زیاد چالشی جدی برایش خواهد بود.

باید منتظر باشیم و ببینیم «جوکر، طبقه بیست ویک» قرار است با اجرای علیخانی به چه سمت‌وسویی برود و این مجری چگونه از پس چالشی که پیش رویش قرار دارد برمی‌آید.

مدت‌هاست خبر تولید فصل دوم «جوکر» به گوش می‌رسد، اما هنوز اسامی شرکت‌کنندگان این فصل به شکل رسمی منتشر نشده است. فقط می‌دانیم دکور اجرای مسابقه متفاوت از فصل قبل است و یک عنوان خاص هم به جوکر اضافه شده است.

فصل اول مسابقه جوکر از آذر ۱۴۰۰ در پلتفرم فیلیمو منتشر شد و پنج سری شرکت کننده باهم رقابت کردند و نهایتا بعد از برگزاری دو فینال، انتشار آن در تیرماه ۱۴۰۱ به پایان رسید.

منبع: آفتاب نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->