آخرین اخبار از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت چهاردهم (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد عاشورا در عراق تعطیل رسمی اعلام شد حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل (۲۵ تیر ۱۴۰۳) تعداد شهدای نوار غزه به مرز ۳۹ هزار نفر رسید (۲۵ تیر ۱۴۰۳) اعضای جامعه کارگری و کانون‌های بازنشستگی با پزشکیان دیدار کردند+ فیلم مقتدی صدر: شاید ترور ترامپ فیلم تبلیغاتی باشد! وزیر تندرو نتانیاهو تهدید به انحلال کابینه اسرائیل کرد اتحادیه اروپا تحریم های یکجانبه علیه ایران را تمدید کرد بازگشایی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران سرپرست وزارت امور خارجه عازم نیویورک شد مقام روسی: ترامپ را برنده انتخابات آمریکا بدانید تازه‌ترین واکنش بایدن به سوءقصد به ترامپ حمله موشکی قسام به نظامیان متجاوز صهیونیست (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست

  • کد خبر: ۲۳۰۹۵۴
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست
فرمانده کل انتظامی کشور به موضوع اهمیت تأمین امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و آن را از مهم‌ترین مأموریت‌های فراجا در روز‌های آتی عنوان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدرضا رادان در جمع فرماندهان، رؤسا و مدیران فراجا در قم ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش، وی را معیاری برای خدمت و اطاعت از ولی امر برشمرد.

وی رئیس‌جمهور شهید را عامل به عقل تکلیف‌گرا توصیف کرد و گفت: رئیس‌جمهور ارزش‌ها را فدای رأی‌ها نکرد.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه، به موضوع تأمین امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو پرداخت و آن را از مهم‌ترین مأموریت‌های فراجا عنوان کرد.

سردار رادان سپس به اولویت‌های فراجا در سال پیش رو پرداخت و اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین اولویت‌های فراجا رسیدگی بیش‌ازپیش به معیشت کارکنان است.

وی هوشمندسازی، پایش الکترونیکی سارقان و سامان‌دهی معتادان متجاهر را از دیگرمأموریت‌های پلیس دانست و درخصوص طرح «نور» بیان داشت: حجاب و عفاف دریچه دشمن به سوی یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی است که تغییر فرهنگ و استحاله آن آرام‌آرام پیش می‌رود و نباید غفلت کنیم و روزی به خود آییم و ببینیم که ارزش‌های دینی از بین رفته است.

فرمانده کل انتظامی در ادامه، از مردم که فراجا را در اجرای طرح نور حمایت کردند، تشکر کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت حجاب و پوشش مطالبه مردمی بود که فراجا سعی کرد با مشارکت و در فضای تعامل و همکاری پلیس و مردم این طرح را اجرا کند.

در پایان، وی همه فرماندهان را به انضباط بیش‌از‌پیش در اجرا و انجام عملیات‌ها و مأموریت‌ها و تأکید بر امر آموزش و ارتقای دانش انتظامی کارکنان و تربیت و توانمندسازی مدیران جوان دعوت کرده و برای آن‌ها موفقیت در انجام مأموریت‌ها را آرزو کرد.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->