چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳) ‌ایرانیان مقیم کانادا می‌توانند رأی بدهند ویدئو | توصیه رهبر معظم انقلاب به ملت ایران | هرکس می‌خواهد از نظام حمایت کند فرمانده کل سپاه: امیرعبداللهیان شخصیت معیار در سیاست خارجی و دیپلماسی است فرمانده نیروی قدس سپاه: شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود
سرخط خبرها

رئیس دفتر رئیس جمهور شهید: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد

  • کد خبر: ۲۳۰۹۷۷
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
رئیس دفتر رئیس جمهور شهید: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد
رئیس دفتر رئیس جمهور شهید گفت: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه جلسه این هفته دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا دولت نامزدی در انتخابات معرفی خواهد کرد؟ گفت: دولت بنای معرفی کاندیدا ندارد، اما کشور سرمایه‌های بسیار خوبی دارد و شخصیت‌های خیلی خوبی در دولت و خارج دولت داریم که ظرفیت و قابلیت ادامه کار را دارند. قطعا مردان و مدیران قابلی داریم.

وی ادامه داد: دولت بنای برگزاری انتخابات را دارد ولی احتمال دارد برخی دولتمردان به انتخابات بیایند، در دولت‌های قبلی هم همینگونه بوده است. در ادوار انتخابات مشاهده می‌کنید که در بین نامزد‌های انتخابات، از اعضای دولت حضور داشته اند.

وی ادامه داد: خود من به هیچ وجه قصد حضور در انتخابات را ندارم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا مخبر می‌تواند به لحاظ قانونی در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کند؟ گفت: مگر روسای جمهور نمی‌توانستند برای دور دوم داوطلب شوند؟ منع قانونی وجود ندارد، اما اراده ایشان را اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا علت سقوط بالگرد رئیس جمور مشخص شد؟ گفت: بخش فنی باید پاسخ بدهد. ستادکل نیرو‌های مسلح باید پاسخ بدهد. در جریان هستیم که با جدیت این موضوع دنبال می‌شود و نمایندگان ما هم در جلسات ستاد کل نیرو‌های مسلح حضور دارند.

اسماعیلی در پایان بیان کرد: ما ایستاده‌ایم و کار دولت را ادامه می‌دهیم. همه آنچه که از قبل در دولت پیگیری می‌شد را دنبال می‌کنیم. همه طرح‌های نیمه تمام و برنامه‌های اقتصادی و مسائل بین‌المللی و مساله غزه را دنبال و اجرا می‌کنیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->