۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد پخش زنده اولین مناظره ترامپ و بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + تاریخ و ساعت چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۱۵۵
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳)
انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از حادثه غم‌انگیز سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه ایشان در روز دوشنبه هفته گذشته که منجر به شهادت سید‌ابراهیم رئیسی شد، با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و طبق قانون اساسی، انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد.

جلیلی: اگر غفلت کنیم از مسیر پیشرفت عقب خواهیم ماند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از ثبت‌نام برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما به دولتی نیاز داریم که عزم، اراده و برنامه داشته باشد. ما نتایج بررسی های خود را در قالب دولت در سایه به دولتمردان ارائه کرده ایم.

سعید جلیلی برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد

سعید جلیلی دقایقی قبل برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

تاکنون ۳ داوطلب دارای شرایط ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری بودند

اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

مقرر شد داوطلبانی که دارای شرایط ثبت‌نام هستند مدارک آنها بررسی و ثبت‌نام قطعی انجام شود.

فرآیند ثبت‌نام تا دوشنبه ۱۴ خرداد از ۸ صبح الی ۱۸ ادامه خواهد داشت.

تاکنون ۳ داوطلب دارای شرایط ثبت‌نام بودند و قطعی شده است. امسال برعکس ادوار گذشته تبیین خوبی در خصوص داوطلبان صورت گرفت. 

شرایط ثبت‌نام شامل کسانی که دارای شرایط سنی ۴۰ تا ۷۵ و دارای مدرک فوق لیسانس به بالا و معادل آن و تصدی ۴ سال مدیریت کلان کشور را دارند.

مقتدایی وارد ستاد انتخابات شد

«عباس مقتدایی» نماینده ادوار اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در انتخابات دوره چهاردهمین مجلس شورای اسلامی، وارد ستاد انتخابات کشور شد.

از صبح امروز، ۲۵ نفر برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات مراجعه کردند که هیچ‌کدام شرایط اولیه ثبت‌نام را نداشته‌اند.

 

اسلامی: بعید است ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری تمدید شود

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، بیان کرد: مدت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ۵ روز است و بعید می‌دانم تمدید شود؛ چون شرایط جدول زمان‌بندی به هم می‌خورد. بعد از این ۵ روز، وارد فرایند بررسی صلاحیت‌ها می‌شویم و پس از آن، انتشار آگهی و سپس تبلیغات.

صباغیان به عنوان اولین نامزد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد

محمدرضا صباغیان، برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد و به عنوان اولین فردی که واجد شرایط ثبت نام قطعی بود، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
 
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی: در همه دولت‌ها علی‌رغم شعار‌های متفاوت شکاف طبقاتی افزایش پیدا کرده است. بنده ریشه مشکلات را در ساختار سیاسی و اداری کشور می‌بینم.

ثبت‌نام کواکبیان در کاندیداتوری ریاست جمهوری با شعار صداقت با مردم

مصطفی کواکبیان پنجشنبه؛ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در اولین روز از ثبت‌نام‌ها برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و با گذراندن مراحل اولیه برای کاندیداتوری ثبت نام کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح امروز - پنجشنبه ۱۰ خرداد - آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت. کاندیدا‌ها به مدت پنج روز (تا ۱۴ خرداد) فرصت دارند با حضور در ستاد انتخابات کشور در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شاکرم که توفیق داشتم امروز با حضور در محل وزارت کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کنم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش عنوان کرد: نام دولتی که بنده می‌خواهم با آن به عرصه انتخابات بیایم دولت مردم سالار با شعار صداقت با مردم است.

کواکبیان همچنین با اشاره به محور‌های اصلی دولت مدنظرش گفت: بنده ۵ برنامه راهبردی دارم که اولین آن تحقق جمهوریت سوم است. مفهوم جمهوریت سوم یعنی ما دو رفراندم برای قانون اساسی داشتیم و بنده معتقدم که برای بار سوم باید درباره قانون اساسی بازنگری بر اساس اصل ۱۷۷ این قانون صورت بگیرد.

دبیرکل حزب مردم سالاری مدعی شد: من معتقدم بسیاری از بن بست‌هایی که کشور با آن مواجه است به واسطه ایراداتی است که در قانون اساسی فعلی وجود دارد.

وی افزود: دومین برنامه من رفع تمامی تحریم‌ها و برقراری ارتباط با همه دنیا بجز رژیم صهیونیستی بر مبنای اصل عزت، حکمت و مصلحت است. همچنین سومین برنامه من ثبات و تقویت پول ملی با استقلال بانک مرکزی و چهارمین آن فسادزدایی از ارکان حکومت با شفاف‌سازی کامل است. علاوه بر این دولت من به دنبال حاکمیت قانون با دفاع از حقوق شهروندان خواهد بود.

احتمال زیاد ثبت‌نام شریعتمداری در انتخابات

مشاور وزیر صمت دولت دوازدهم خبر داد: آقای شریعتمداری بنا بر ثبت‌نام در انتخابات دارند و مشورت‌هایی هم انجام دادند. با این وجود ثبت‌نام ایشان منوط به برخی پیش‌زمینه‌ها و همچنین ثبت‌نام برخی چهره‌هاست، اما می‌توان گفت احتمال حضور ایشان زیاد است.

وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و ۱۴۰۰ نیز داوطلب کاندیداتوری شده بود.

«نامی» کاندیدای انتخابات می‌شود

محمدحسن نامی وزیر ارتباطات دولت دهم و همچنین رئیس فعلی سازمان مدیریت بحران کشور کاندیدای انتخابات پیش رو خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->