۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مناظرات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ انجام می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۱۱۹۲
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
مناظرات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ انجام می‌شود
طبق شنیده‌ها مناظرات انتخاباتی برقرار است، اما برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌ها به گونه‌ای پیش می‌رود تا بی‌اخلاقی‌های سیاسی و انتخاباتی اتفاق نیفتد.

به گزارش شهرآرانیوز، خبری در فضای‌مجازی دست به دست شد که تلویزیون برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه مناظره برگزار نخواهد کرد.

در حالی‌که پیگیری‌ها از صدا و سیما نشان می‌دهد طراحی دکورِ مناظرات، جلسات برنامه‌ریزی و بقیه موارد گویای برپایی گفتمان کاندیدای ریاست جمهوری در قالب مناظرات تلویزیونی است. 

همچنان که پیمان جبلی رئیس صداوسیما با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد که «ما حتماً مناظره‌ها را خواهیم داشت، اما به دنبال به حداقل رساندن آسیب‌های آن هستیم.»

جلسات ستاد انتخاباتی رسانه ملّی این روز‌ها فشرده‌تر از گذشته برگزار می‌شود چه از حیثِ طراحی فرم و محتوا و چه اتفاقات دیگر، زمان خیلی فشرده‌تری نسبت به گذشته وجود دارد. همه‌چیز در زمان حداقلی‌تر از گذشته پیش می‌رود از این جهت مثلِ گذشته با مراسم قرعه‌کشی، اما با درنظر گرفتن این نکته که مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیونی ریاست‌جمهوری این بار در بازه زمانی کمتری برنامه‌ریزی و به سرانجام می‌رسد. 

اما با این اوصاف مناظرات تلویزیونی و دیگر برنامه‌های تبلیغاتی ریاست‌جمهوری همچون قبل برگزار می‌شود تا حرارت و شور و نشاط انتخاباتی برقرار باشد. 

در روز‌های گذشته گمانه‌زنی‌هایی هم درباره مجریان مناظره در فضای‌مجازی انجام شده است. از بازگشت مرتضی حیدری مجری که اجرای چند مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری را در دستور کار خودش داشته و چه نام‌های آشنایی همچون محمدجعفر خسروی مجری قدیمی تلویزیون، کامران نجف‌زاده خبرنگار قدیمی و مجری این روز‌های برنامه «برمودا»، المیرا شریفی‌مقدم مجری و گوینده تلویزیون، مهدی مهدی قلی و برخی از گزینه‌های دیگر دست به دست می‌شود. 

طبق پیگیری‌ها درباره گزینه اصلی مجری مناظرات انتخاباتی، هنوز ستاد انتخاباتی صداوسیما به جمع‌بندی در این باره نرسیده‌اند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->