توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال

  • کد خبر: ۲۳۱۲۲۷
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال
تمارض عجیب سید حسین حسینی در جریان بازی با گل گهر سیرجان بسیار واکنش برانگیز شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تمارض عجیب و دور از انتظار سید حسین حسینی در جریان بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان واکنش‌های متعددی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

حوالی دقیقه ۵۳ وقتی استقلالی‌ها پی می‌برند که بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین مساوی پیش می‌رود، این موضوع را به اطلاع سید حسین حسینی رساندند که دروازه‌بان استقلال هم برای اینکه در جریان بازی تاخیر ایجاد کند و احتمالا اگر نیاز شد استقلال در دقایق پایانی از این مزیت بهره ببرد،   خودش را به شکل خنده داری روی زمین انداخت تا زمان به سود تیمش حرکت کند.

این حرکت البته با گل‌هایی که پرسپولیس به ثمر رساند درنهایت بی اثر ماند، اما همچنان رفتار حسینی نقل محافل فوتبالی است.

باشگاه گل گهر سیرجان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.  


در واکنش باشگاه گل گهر می‌خوانیم:دروازه‌بان تیمی که داعیه قهرمانی دارد، درست در لحظاتی که گل‌گهر توپ و زمین را در اختیار داشت، به شکلی ناشیانه خود را به زمین می‌اندازد و چنان تمارض می‌کند و از شدت درد به خود می‌پیچد که گویی برای مدت‌ها باید با یک مصدومیت طولانی‌مدت دست و پنجه نرم کند و خانه‌نشین شود.

اما بعد از اینکه بیش از ۶ دقیقه از زمان بازی را تلف می‌کند و مسابقه را از جریان می‌اندازد به یکباره بلند می‌شود و بدون هیچ مشکلی به مسابقه ادامه می‌دهد.

داور هم به راحتی از کنار این صحنه می‌گذرد و اجازه می‌دهد بازیکنان تیم استقلال روند وقت‌کشی را با الگو گرفتن از دروازه‌بان خود ادامه دهند. سال‌ها به برخی تیم‌های عربی بابت وقت‌کشی کنایه می‌زدیم، اما حالا با صحنه‌ای روبرو شدیم که نظیر آن را در فوتبال محلات هم نمی‌توان پیدا کرد.  

واکنش باشگاه گل گهر سیرجان به کنار؛ بسیاری از کارشناسان و پپیشکسوتان استقلالی نیز به شدت از این رفتار دلخورند و معتقدند که دروازه‌بان استقلال با چنین اقدامی شان و شخصیت یک باشگاه بزرگ را زیر سوال برده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->