خانواده‌های اسیران صهیونیست: بدون سرنگونی دولت نتانیاهو، مبادله اسرا انجام نخواهد گرفت + فیلم حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی اسرائیل یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت زاکانی: "یارانه طلایی" جای "یارانه فعلی" را نمی‌گیرد | افزایش یارانه نقدی تا ۴۰ درصد مخبر: خدمات شهید رئیسی قابل خدشه و انکار نیست مستند دوم انتخاباتی مسعود پزشکیان پخش شد + فیلم کابینه نتانیاهو لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره را تصویب کرد پورمحمدی در بدون تعارف: با احمدی نژاد همچنان رفاقت دارم + فیلم رضایی: کناره گیری به نفع جبهه انقلاب، فداکاری است روسیه: ۱۷۱۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) شهردار «حیفا»:باید هوشیار بود و به حزب‌الله احترام گذاشت رسانه صهیونیستی: عملیات ارتش در رفح به مراحل پایانی رسیده است ۲۱ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد زاکانی بر اجماع ۴ نامزد اصولگرای ریاست جمهوری تاکید کرد فیلم کامل مناظره محمد قوچانی و محمدسعید احدیان درباره رقابت پزشکیان و قالیباف در انتخابات ۱۴۰۳ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی (۳ تیر ۱۴۰۳) المیادین: هر گونه حمله به بیروت با پاسخ کوبنده مقاومت مواجه خواهد شد مناظره قوچانی و احدیان با موضوع «اولویت‌های رئیس‌جمهور آینده» حمله پهپادی مقاومت لبنان به خوابگاه سربازان صهیونیستی حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی حیاتی (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۱۲۹۰
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
آخرین اخبار از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم
انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از حادثه غم‌انگیز سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه ایشان در روز دوشنبه هفته گذشته که منجر به شهادت سید‌ابراهیم رئیسی شد، با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و طبق قانون اساسی، انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد.

 پایان دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ١٤٠٣ | چه کسانی به ستاد انتخابات کشور رفتند؟

روز دوم از مهلت ثبت‌نام داوطلبين شركت در انتخابات رياست جمهورى سال ١٤٠٣ با ثبت‌نام ٤ نفر ديگر به پايان رسيد؛ با احتساب افرادى كه روز گذشته ثبت نام خود را انجام دادند، تا اين لحظه مجموعا ٩ نفر متقاضى شركت در انتخابات مى‌باشند.

امروز جمعه يازدهم خرداد ماه آقايان:
١. على لاريجانى
٢. محمود احمدى بى‌غش
۳. محمد خوش‌چهره
۴. عبدالناصر همتى 
به ستاد انتخابات كشور مراجعه و ثبت نام قطعى خود را انجام دادند.

خاطرنشان مى‌شود در طول ٢ روز مجموعا ٥٧ نفر به ستاد انتخابات كشور مراجعه كردند كه تنها از ٩ نفر ثبت نام به عمل آمده است.

همتی وارد وزارت کشور شد

عبدالناصر همتی رئیس اسبق بانک مرکزی برای داوطلبی نامزدی انتخابات ریاست جمهوری وراد وزارت کشور شد

عبدالناصر همتی پس از اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز همچنان امیدوار آینده هستم. آینده این کشور در دست جوانانی است که به دنبال یک زندگی باعزت و همراه با رفاه هستند.

وی افزود: امروز دیگر زمان آزمون و خطا نیست. امروز تنها راه اصلاح امور مشارکت مردم در انتخابات است.

 بازدید وزیر کشور از ستاد انتخابات

ثبت‌نام محمد خوشچهره در انتخابات ریاست جمهوری

محمد خوشچهره نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، برای ثبت نام در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری، وارد ستاد انتخابات کشور شد.
خوش‌چهره پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، در پاسخ به پرسشی درباره شعار و هدفش از ثبت‌نام در انتخابات، اظهار کرد: فاقد شعار به مفهوم تبلیغاتی هستم. یکی از دلایل حضورم هم در مجلس و هم امروز که برای ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردم این بود که مسائل ملی در حوزه‌های مختلف حل شود.
 
وی در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: امروز برخی مسائل به معضل و برخی معضل‌ها به بحران تبدیل شده است از جمله در بیکاری و اشتغال و مسکن و سطح عمومی قیمت‌ها بحران داریم.
 
وی افزود: بخشی از این مشکلات خارج از سیستم و برون‌زاست؛ از جمله جنگ اقتصادی و تحریم‌ها و بخشی هم از تناقض در تصمیم‌گیری‌ها پیش می‌آید که به دلیل عدم تناسب افراد با جایگاه آنان است.

تاکنون فقط ثبت‌نام لاریجانی و احمدی بیغش قطعی شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز ۱۰ نفر برای ثبت‌نام در انتخابات به ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند، که فقط ثبت‌نام دو نفر از جمله علی اردشیر لاریجانی و محمود احمدی بیغش قطعی شد.

انصراف آذری جهرمی از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم که زمزمه ثبت نامش در انتخابات مطرح بود، پس از حضور لاریجانی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، از ثبت نام انصراف داد.

همچنین بر اساس اطلاعات به دست آمده مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بعد از مشورت با نزدیکان و درخواست جمعی از فعالان سیاسی احتمالا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد.

محمود احمدی‌بیغش داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد

محمود احمدی بیغش صبح جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

وی نمایندگی ادوار هشتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی و همچنین استانداری خراسان شمالی را در کارنامه سوابق خود دارد.

 احمدی بیغش صبح جمعه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: امیدوارم اگر خواست خدا بر این قرار گرفت که خدمت‌گذار مردم عزیز ایران باشم، بتوانم به آنچه که در قانون اساسی آمده عمل کنم.

وی با اشاره به اصول مرتبط به وظایف قوه مجریه و رئیس جمهور در قانون اساسی گفت: اگر به این اصول به طور واقعی عمل شود، قطعاً پاسخ همه خواسته‌ها به ویژه پاسخ اصحاب رسانه داده خواهد شد.

اسلامی: تاکنون ۶ نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند

حسن اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: توصیه می‌کنیم داوطلبان دارای شرایط حتماً در یکی دو روز اول ثبت‌نام کنند؛ چون روز‌های انتهایی شلوغ است و با ازدحام مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۶ نفر ثبت نام قطعی شده اند، ادامه داد: تاکنون «محمدرضا صباغیان»، «مصطفی کواکبیان»، عباس مقتدایی، قدرتعلی حشمتیان، سعید جلیلی و علی لاریجانی ثبت‌نام قطعی کرده‌اند.

اسلامی تصریح کرد: در این دوره هم ماده ۳۵، ۵۵ و مصوبه ابلاغیه شورای نگهبان برای ملت شریف ایران تشریح شده است. کسانی وارد عرصه رقابت ریاست جمهوری می‌شوند که دارای حداقل مدرک فوق لیسانس و بازه سنی ۴۰ تا ۷۵ سال و همچنین دارای ۴ سال سابقه تصدی مسوولیت‌های مدیریت‌های کلان کشور و فقدان سو پیشینه باشند.

وزیر ارشاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟

مهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکی از صفحات شخصی مجازی‌اش نوشت: با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر نامزدی دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ دولت مردمی در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم هنوز تصمیمی برای حضور گرفته نشده است و اخبار منتشر شده در این حوزه صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای است و مورد تایید نیست.

علی لاریجانی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ شد

علی اردشیر لاریجانی صبح جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

وی اکنون مشاور رهبری انقلاب اسلامی و عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام است و سابقه ۳ دوره نمایندگی و ریاست مجلس شورای اسلامی (دوره‌های هشتم، نهم و دهم)، ریاست سازمان صدا و سیما (از بهمن ۱۳۷۲ تا خرداد ۱۳۸۳)، سرپرستی و فعالیت به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (از تیر ۱۳۷۱ تا بهمن ۱۳۷۲) در کارنامه سوابق خود دارد.

لاریجانی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۳۶ است و تاکنون یک مرتبه نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است؛ او در رقابت‌های انتخاباتی نهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۴ در رقابت با اکبر هاشمی رفسنجانی، محمود احمدی نژاد، مهدی کروبی، محمد باقر قالیباف، مصطفی معین و محسن مهرعلیزاده با کسب یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۱۰ رای نفر ششم شد. لاریجانی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ نیز برای داوطلبی نامزدی انتخابات ثبت نام کرد، اما صلاحیت مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفت.

 



گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->