تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر) سرپرست وزارت خارجه: مسئولیت بحران دیگر در منطقه با حامیان غربی رژیم صهیونیستی است پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به کنفرانس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد | پیروزی نهایی، آزادی کل منطقه از سلطه دشمن صهیونیستی و آمریکاست برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟ کره شمالی باعث درگیری لفظی قدرت‌های جهانی در شورای امنیت شد فرمانده کل سپاه پاسداران در مشهد: ما پیروز می‌شویم و این سرنوشت محور مقاومت است | اسرائیل، سرپُل منافع آمریکا در منطقه + فیلم نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد | مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در دور دوم + آمار نهایی آمارها درباره انتخابات ریاست جمهوری در دور اول چه می‌گویند؟ تخلف‌های انتخابات در مشهد چشمگیر نبود از آن وداع تلخ تا این شکوه حضور پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد: حرکت مدافعان حرم، ایران و منطقه را نجات داد + فیلم اعلام اسامی شهدای حمله اشرار به خودروی صندوق رأی در سیستان‌وبلوچستان (۹ تیر ۱۴۰۳) شرایط دومرحله‌ای‌شدن انتخابات چیست؟ انتخابات «به احتمال بسیار زیاد» به دور دوم کشیده می‌شود | گمانه‌زنی درباره دو نامزد مرحله دوم نتایج رسمی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد + تعداد آرای هر کاندیدا + فیلم
سرخط خبرها

حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۷۳۳
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) اعلام کرد که شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را با ده ها راکت کاتیوشا هدف حمله قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مناطق شمالی فلسطین اشغالی به ویژه الجلیل امروز شاهد حملات موشکی گسترده حزب الله از سمت جنوب لبنان بود.

این رسانه ها تأکید کردند تا این لحظه ده‌ها موشک به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است و سامانه گنبد آهنین برای مقابله با این موشک‌ها فعال شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که سامانه گنبد آهنین از موشک‌های شلیک شده به سمت کریات شمونه، ۱۴ موشک را رهگیری کرده است.

این در حالی است که «یفتاح رون تال» ژنرال ذخیره و فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش رژیم اسرائیل با اشاره به نبرد جاری با حزب الله در شمال فلسطین اشغالی و توانمندی رزمندگان مقاومت لبنان اذعان کرد که در مقابل حزب الله احساس حقارت می کند.

رون تال با اشاره به اینکه جنگی واقعی هم اکنون در شمال فلسطین اشغالی در جریان است، گفت: مساله این نیست که آیا در شمال [سرزمین های اشغالی فلسطین] جنگ خواهد شد، بلکه جنگ در شمال (عملا) وجود دارد؛ جنگی که در آن احساس حقارت می کنیم.

این مقام صهیونیست با اشاره به خالی شدن شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطینی اشغالی از شهرک نشینان زیر ضربات رزمندگان مقاومت لبنان، گفت: حزب الله یک کمربند امنیتی ایجاد کرده است. مجتمع ها خالی شده و نیمی از شهرک نشینان نمی دانند که آیا (به خانه های خود در شهرک های شمال فلسطین اشغالی) باز خواهند گشت.

در همین راستا، پایگاه خبری «واللا» رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یکی از مسئولان شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی، نوشت: حزب الله غیر قابل بازدارندگی است و هر کاری که بخواهد انجام می دهد و هر زمانی که بخواهد به هر هدفی شلیک می کند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت هم نوشت: علاوه بر صدها پهپاد و موشک ضد زره دقیق که برد آنها به ۸ تا ۱۲ کیلومتر می رسد و تاکنون به شهرک های شمالی (فلسطین اشغالی) و تاسیسات اصلی پایگاه راهبردی کنترل هوایی «میرون» اصابت کرد، حزب الله از موشک‌های سنگین «برکان» نیز با هدف بین بردن کامل ساختمان ها و خیابان‌ها و ویران کردن پایگاه ارتش اسرائیل استفاده کرده است.

پیشتر رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله با وجود اینکه مقادیر اندکی از توان تسلیحاتی خود را به کار می گیرد اما عملیات های آن بسیار موفق و ضربات بسیار دقیق است.

این رسانه ها اذعان کردند: تصاویر ویرانی دیروز شنبه پایگاه «جیبور» ارتش اسرائیل هولناک و مایه عصبانیت است. جنگ در جبهه شمالی جریان دارد و در حال حاضر جبهه اصلی آنجا است. حملات حزب الله تشدید شده و موشک‌های به کارگرفته شده سنگین تر و برد آنها بیشتر شده و حتی به منطقه عکا رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حزب الله فقط پنج درصد از توان تسلیحاتی خود طی ماه های گذشته در این درگیری به کار گرفته است.

حزب الله لبنان روز گذشته اعلام کرد که چهارمین پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی نوع هرمس ۹۰۰ را بر فراز لبنان سرنگون کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->