ضبط سریال پایتخت ۷ آغاز شد + عکس حکایت پدر و دختر و دو خواستگار پس از آن زمستان سخت | درباره کامران شیردل، کارگردان و مستندساز ایرانی که امروز ۸۵ ساله شد پوستر نمایش «سینگل» منتشر شد آزمونی جدید برای خانواده تئاتر مشهد رونمایی از پوستر اولین جشنواره فیلم کوتاه کیارستمی آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش جزئیات دومین مناظره انتخاباتی صداوسیما اعلام شد حمید هیراد: خستم از این مریضی کوفتی انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج «ادی مورفی» برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد خدمت‌رسانی شبانه‌روزی چایخانه‌های حرم رضوی در دهه ولایت فصل ششم ایرانگرد برای نوروز ۱۴۰۴ آماده می‌شود انتشار جلد نوزدهم «دائره‌المعارف قرآن کریم» کل اگر طبیب بودی... بی نهایت ساده؛ به غایت پیچیده | نظر ناشران مشهدی درباره فرایند قیمت گذاری کتاب فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۳۱ خرداد و یکم تیر ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شهاب اسفندیاری کارشناس فرهنگی میزگرد فرهنگی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی محمد فاضلی، مشاور فرهنگی پزشکیان در میزگرد فرهنگی کیست؟
سرخط خبرها

صحبت‌های زهره حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش

  • کد خبر: ۲۳۲۲۰۰
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
صحبت‌های زهره حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش
زهره حمیدی، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون با اظهار گفت: با وجود اینکه پیشنهادهای زیادی برای کار دارم اما متاسفانه فعلا توان ندارم تا ان‌شاءالله درمانم تمام شود و مجددا به عرصه بازیگری برگردم.

به گزارش شهرآرانیوز، این بازیگر درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش پس از سپری کردن دوران شیمی‌درمانی گفت: خدا را شکر خیلی نسبت به گذشته بهترم اما همچنان درمانم ادامه دارد. دو ماه است که مراحل شیمی درمانی به پایان رسیده ولی قرص‌هایی که استفاده می‌کنم بدتر از شیمی درمانی است و حالم را بد می‌کند اما چاره‌ای نیست. ۶ ماه باید این داروها را مصرف کنم، دو ماه گذشته و باید تا چهار ماه آینده این قرص‌ها را مصرف کنم تا ان‌شاءالله به لطف خداوند بهبودی کاملم را به دست بیاورم.

حمیدی درباره جراحی‌ای که قرار بود از ناحیه پانکراس داشته باشد، توضیح داد: خدا را شکر به دلیل اینکه غده با شیمی‌درمانی رفع شده دیگر نیازی به عمل پانکراس ندارم و از این بابت خیلی خوشحالم و خبر خوبی برایم بود که دیگر احتیاجی به جراحی ندارم. من مردم عزیزم را خیلی دوست دارم و بسیار تشکر می‌کنم چون خیلی به من لطف دارند و در این مدت برایم بسیار دعا کردند و من دیدم که دعای جمعی واقعاً برایم تاثیر تاثیر داشت. از شما هم ممنونم که به یاد من هستید. خیلی امیدوارم که بزودی سلامتی کاملم را بدست خواهم آورد؛ البته با دعای مردم و لطف خداوند.

زهره حمیدی در پایان درباره شرایط کاری‌اش هم اظهار کرد: متاسفانه شرایطم به گونه‌ای نیست که بتوانم کار کنم چون قرص‌هایی که مصرف می کنم شرایط را برایم سخت می‌کند و توان کار کردن ندارم. اتفاقاً پیشنهادهای بسیاری به من می‌شود اما فعلاً نمی‌توانم تا ان‌شاءالله درمانم تمام شود، آن وقت است که دیگر مرتب کار خواهم کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->