سازمان ملل: ۱۲۰ میلیون نفر در سراسر جهان آواره هستند آلمان مذاکرات محرمانه خود را با کشورهای مختلف برای اخراج مهاجران افغانستانی مجرم آغاز کرد تأکید دبیرکل سازمان ملل بر همبستگی با پناهجویان در روز جهانی «پناهنده» استاندار خراسان‌رضوی خواستار تسریع در پاسخگویی دستگاه‌های امنیتی به استعلام‌های فرزندان مادرایرانی شد رئیس سازمان ملی مهاجرت: اتباع خارجی می‌توانند از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند روسیه از طالبان خواست در رابطه با تشکیل دولت فراگیر متعهد باشد شورای امنیت سازمان ملل وضعیت افغانستان را بررسی می‌کند سازمان ملل متحد: در نشست دوحه، با طالبان به عنوان یک دولت رسمی رفتار نخواهد شد سخنگوی پیشین کاخ سفید برای پاسخ‌گویی درباره خروج از افغانستان به سنا می‌رود پزشکیان: درباره مهاجران باید کار کاشناسی کنیم + فیلم رهبر طالبان: حاضرم برکنار شوم، اما اختلاف نباشد طالبان می‌گویند که در نشست دوحه ۳ شرکت می‌کنند افغانستان ناایمن‌ترین کشور در جنوب آسیا با موافقت AFC قهرمان فوتبال باشگاهی افغانستان به رقابت‌های چلنج لیگ آسیا می‌رود هزار روز محرومیت از تحصیل دختران افغانستانی ترافیک در مسیر تردد کامیون‌های ایرانی در مرز افغانستان نظر کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری درباره مهاجران افغانستانی چیست؟ شیوع تب کریمه کنگو در افغانستان افزایش یافته است سرلشکر باقری بر «سامان‌دهی اتباع بیگانه» و انسداد مرز‌ها تاکید کرد کابل؛ مسیر جدید پروازی ایران‌ایر
سرخط خبرها

درباره دیدار سرنوشت‌ساز افغانستان و قطر در مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶

  • کد خبر: ۲۳۲۲۵۷
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
درباره دیدار سرنوشت‌ساز افغانستان و قطر در مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶
تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و قطر درحالی در عربستان به مصاف هم خواهند رفت که قطری‌ها خیالشان از صعود راحت است، اما تیم ملی فوتبال افغانستان تشنه برد در برابر عنابی‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا به پایان خود نزدیک شده و تیم‌ها برای حضور در مرحله بعد تلاش می‌کنند، حالا قرار است که تیم ملی فوتبال افغانستان در عربستان مقابل قهرمان آسیا به میدان برود.

عصر امروز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ ورزشگاه «عبدالله بن جلاوی» در الاحساء عربستان سعودی در پنجمین دور از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ میزبان تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و قطر خواهد بود.

تیم ملی قطر قهرمان آسیا با کسب پیروزی در تمامی دیدار‌های قبلی برای راهیابی به جام جهانی «آمریکا، کانادا و مکزیک»، صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرده، اما عنابی‌ها تمایل دارند تا با پیروزی ۱۰۰ درصدی خود در این مرحله، برای تمام رقبای آسیایی خود خط و نشان بکشند.

در مقابل تیم ملی فوتبال افغانستان نیز امیدوار است که با یک نتیجه خوب از میدان بیرون بیاید تا شانس خود را برای صعود به مرحله بعد حفظ کند، زیرا در حال حاضر با چهار امتیاز، اما با تفاضل گل کمتر نسبت به هند، در رده سوم هستند.

کادر فنی تیم ملی قطر با ترکیبی از چهره‌های جوان و با تیمی متفاوتی عازم عربستان شده و خبری از حضور بازیکنانی مثل اکرم عفیف، معز علی، مشعل برشـام، عبدالعزیز حاتم، ذخوخی، پدرو میگل و لوکاس مندز در ترکیب این تیم نیست.

آنها پس از تقابل با تیم ملی قطر قرار است در دیدار پایانی خود مقابل تیم ملی هند قرار بگیرند که قطعاً نتایج این تیم برای هر دو تیم دوم و سوم این گروه بسیار حائز اهمیت است.

البته قطر در تمامی بازی‌های خود پیروز شده و مشخصا قهرمان آسیا برای شرکت در این دو بازی، اعتماد به نفس ویژه‌ای دارد که می‌تواند به آنها کمک کند.

رسانه قطری الوطن در یکی از گزارش‌های خود این بازی را یک جدال بسیار آسان دانسته و نوشته است: افغانستان و هند اگر در فکر صعود هستند، این کار را باید خودشان رقم بزنند و توقعی از قطر نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->