نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد نتایج غیررسمی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های هر کاندیدا پایان فرآیند اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | شمارش آرا آغاز شد رایزنی باقری و بن‌فرحان درمورد موضوعات مشترک و تحولات فلسطین اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه حماس اعلام کرد ستاد انتخابات خراسان رضوی: امکان تمدید بعد از ساعت ٢۴ وجود ندارد | ٢٠ درصد مازاد شارژ تعرفه در کل استان داشته‌ایم فرماندار قوچان: دو شعبه اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه شدند باقری:‌ روابط ایران و روسیه در مسیر درست و با شتابی مناسب قرار دارد طحان‌نظیف: از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزید امام‌جمعه خواف: حضور مردم در انتخابات می‌تواند آغازی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های ملی باشد فرماندار خوشاب: انتخابات به بهترین نحو در حال برگزاری است فرماندار کاشمر: برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز است استقبال پرشور مشهدی‌ها پای صندوق‌های رأی + فیلم خبرنگار نیویورک‌تایمز خطاب به مجری صداوسیما: امیدوارم در نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند
سرخط خبرها

رئیس دفتر سازمان جهانی بهداشت: کرونا هنوز قربانی می‌گیرد

  • کد خبر: ۲۳۲۴۳۶
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
رئیس دفتر سازمان جهانی بهداشت: کرونا هنوز قربانی می‌گیرد
رئیس دفتر سازمان بهداشت جهانی در روسیه در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) گفت که ویروس کرونا بشریت را رها نکرده، فصلی شده است و هنوز هم جان انسان‌ها را می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باتیر بردیکلیچف با اعلام این خبر، اظهار کرد: طبق تصمیم سازمان جهانی بهداشت، می‌توان گفت که کووید به طور رسمی از سال گذشته تهدیدی برای سلامت عمومی در مقیاس بین‌المللی نیست، اما این به معنای آن نیست از زندگی ما ناپدید شده است متأسفانه مردم بیمار می‌شوند و مرگ و میر وجود دارد.

وی تاکید کرد که بسیاری از کشور‌های جهان همچنان موارد ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن را گزارش می‌کنند. من آنها را به طور خاص در حال حاضر به شما ارائه نمی‌دهم، اما این داده‌ها در دسترس هستند، آنها در حوزه عمومی هستند.

بردیکلیچف ادامه داد: "این چیزی است که ما باید با آن زندگی کنیم. "، اما در عین حال باید بگوییم با در نظر گرفتن تغییر وضعیت اپیدمیولوژیک و مصونیت جمعیتی که یا در نتیجه واکسیناسیون یا به طور طبیعی در نتیجه عفونت قبلی به دست آمده است، تا حدود زیادی کنترل شده است.

رئیس دفتر سازمان جهانی بهداشت در روسیه: کرونا ما را رها نکرد، هنوز قربانی می‌گیرد

این متخصص همچنین خاطرنشان کرد که WHO توصیه‌های مربوط به واکسیناسیون علیه کووید را اصلاح کرده است و برای گروه‌های اولویت دار، افراد مسن، افراد کم ایمنی، مبتلا به بیماری‌های مزمن متعدد و همچنین پزشکانی که تماس مستقیم با بیمار دارند، برای این گروه‌ها توصیه می‌شود.

میزان بروز کووید در روسیه طی چند هفته گذشته افزایش یافته است. طی سال گذشته ۰.۲ درصد افزایش داشته است و تعداد بستری‌ها ۹.۲ درصد افزایش یافته است. ستاد عملیاتی فدرال برای مبارزه با عفونت به خبرنگاران گفت هفته قبل، میزان بروز ۳.۱ درصد افزایش یافت و تعداد بستری شدن در بیمارستان ۲۹.۲ درصد کاهش یافت.

مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ از ۵ تا ۸ ژوئن (۱۶ تا ۱۸ خرداد) برگزار شد و موضوع امسال آن «اساس یک جهان چند قطبی شکل‌گیری نقاط رشد جدید است» بوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->