کشته و زخمی شدن ۶ نظامی صهیونیست در غزه آوارگی ۱۸۰ هزار فلسطینی درپی عملیات اسرائیل در خان یونس حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده یمن (۵ مرداد ۱۴۰۳) گفت‌وگوی بایدن و پادشاه اردن درباره آتش‌بس در غزه اردوغان: مدعیان حقوق بشر برای تشویق هیتلر زمانه ذره‌ای خجالت نمی‌کشند ادعای عجیب ترامپ: پیروز نشوم جنگ جهانی سوم راه می‌افتد ادعای نتانیاهو درباره ادامه حملات به غزه و پیشرفت در مذاکرات ترامپ: رابطه من با نتانیاهو هرگز بد نبوده است+ فیلم حمایت مجدد آمریکا از جنایات اسرائیل در غزه | انگلیس: تمام گذرگاه‌های غزه باید باز شود (۵ مرداد ۱۴۰۳) روسیه: ۵۰ هزار بمب بر سر مردم غزه ریخته شده است تغییر در ساعت کاری مراکز دولتی سراسر کشور در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) تغییر در ساعت کاری ادارات زاهدان و سیستان و بلوچستان در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) ساعت کاری ادارات سمنان در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) کاهش یافت واکنش وزارت امور خارجه به اتهامات وزیر اسرائیل علیه ایران آوارگی اجباری ۹۰ درصد ساکنان نوار غزه تغییر ساعت کاری ادارات تهران در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: سیاست‌های کلی رهبر انقلاب چراغ راهنمای مسیر است | زیرمیز زدن و نپذیرفتن، چیزی جز هرج‌ومرج ایجاد نمی‌کند مجلس روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه (۷ و ۹ مرداد ۱۴۰۳) جلسه علنی ندارد تحویل خودرو‌های عملیاتی به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های خراسان رضوی با حضور وزیر کشور آیت‌الله علم‌الهدی: ماهیت انقلاب اسلامی، مبارزه است | ایستادگی در برابر تهاجمات دشمن، رسالت امام جمعه اوباما هم به جمع حامیان هریس پیوست
سرخط خبرها

رئیس دفتر سازمان جهانی بهداشت: کرونا هنوز قربانی می‌گیرد

  • کد خبر: ۲۳۲۴۳۶
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
رئیس دفتر سازمان جهانی بهداشت: کرونا هنوز قربانی می‌گیرد
رئیس دفتر سازمان بهداشت جهانی در روسیه در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) گفت که ویروس کرونا بشریت را رها نکرده، فصلی شده است و هنوز هم جان انسان‌ها را می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باتیر بردیکلیچف با اعلام این خبر، اظهار کرد: طبق تصمیم سازمان جهانی بهداشت، می‌توان گفت که کووید به طور رسمی از سال گذشته تهدیدی برای سلامت عمومی در مقیاس بین‌المللی نیست، اما این به معنای آن نیست از زندگی ما ناپدید شده است متأسفانه مردم بیمار می‌شوند و مرگ و میر وجود دارد.

وی تاکید کرد که بسیاری از کشور‌های جهان همچنان موارد ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن را گزارش می‌کنند. من آنها را به طور خاص در حال حاضر به شما ارائه نمی‌دهم، اما این داده‌ها در دسترس هستند، آنها در حوزه عمومی هستند.

بردیکلیچف ادامه داد: "این چیزی است که ما باید با آن زندگی کنیم. "، اما در عین حال باید بگوییم با در نظر گرفتن تغییر وضعیت اپیدمیولوژیک و مصونیت جمعیتی که یا در نتیجه واکسیناسیون یا به طور طبیعی در نتیجه عفونت قبلی به دست آمده است، تا حدود زیادی کنترل شده است.

رئیس دفتر سازمان جهانی بهداشت در روسیه: کرونا ما را رها نکرد، هنوز قربانی می‌گیرد

این متخصص همچنین خاطرنشان کرد که WHO توصیه‌های مربوط به واکسیناسیون علیه کووید را اصلاح کرده است و برای گروه‌های اولویت دار، افراد مسن، افراد کم ایمنی، مبتلا به بیماری‌های مزمن متعدد و همچنین پزشکانی که تماس مستقیم با بیمار دارند، برای این گروه‌ها توصیه می‌شود.

میزان بروز کووید در روسیه طی چند هفته گذشته افزایش یافته است. طی سال گذشته ۰.۲ درصد افزایش داشته است و تعداد بستری‌ها ۹.۲ درصد افزایش یافته است. ستاد عملیاتی فدرال برای مبارزه با عفونت به خبرنگاران گفت هفته قبل، میزان بروز ۳.۱ درصد افزایش یافت و تعداد بستری شدن در بیمارستان ۲۹.۲ درصد کاهش یافت.

مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ از ۵ تا ۸ ژوئن (۱۶ تا ۱۸ خرداد) برگزار شد و موضوع امسال آن «اساس یک جهان چند قطبی شکل‌گیری نقاط رشد جدید است» بوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->