نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| اجازه بدهیم اقتصاد مردمی شود + فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟ زاکانی: آمده‌ام با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) جلیلی در اجتماع هواداران خود در مشهد: ما هستیم، تا آخر می‌مانیم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود
سرخط خبرها

خراسان‌رضوی یکی از استان‌های موفق در زمینه حفاظت از محیط زیست است

  • کد خبر: ۲۳۲۵۳۵
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
خراسان‌رضوی یکی از استان‌های موفق در زمینه حفاظت از محیط زیست است
پروژه‌های مهم زیست‌محیطی خراسان‌رضوی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی سلاجقه امروز (شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) در آیین افتتاح پروژه‌های زیست‌محیطی استان با عنوان «یادگار ابراهیم»، به اهمیت فراهم‌کردن زیست مناسب برای زائرانی که هرساله به مشهد می‌آیند، اشاره کرد و از تلاش‌ها برای کاهش مشکلات رودخانه‌ها و اراضی آبیاری‌شده با پساب کشف‌رود که برای سلامت مردم خطرناک است، خبر داد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از بهره‌برداری از پروژه‌های با نام «یادگار ابراهیم» خبر داد که نمادی از تلاش‌های شبانه‌روزی شهید جمهور هستند. 

وی با اشاره به اجلاس داووس که بر چالش‌های زیست‌محیطی تمرکز دارد، گفت: در این اجلاس، ۱۰ موضوع مهم مطرح شد که ۶ موضوع به‌طور مستقیم و ۴ موضوع به صورت غیرمستقیم با حوزه محیط زیست سروکار دارد.

سلاجقه خاطرنشان کرد: ۱۳ مخاطره اصلی هستند که کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهند ازجمله سیلاب‌های ویرانگر که کار ما پیش‌بینی و اثرگذاری این موضوعات با توجه به داده‌های تاریخی کشور و جهان است.

معاون رئیس‌جمهور ضمن تأکید بر اینکه توسعه باید در مسیر شاخص‌های زیست‌محیطی باشد، یادآور شد: رئیس‌جمهور شهید نیز در چهارمین شورای عالی محیط زیست کشور، بر ارائه شاخص‌های درست میدانی تأکید داشتند. 

وی در پایان، از روحیه وفاق و همدلی بین مسئولان استان خراسان‌رضوی تقدیر و تأکید کرد که خراسان‌رضوی یکی از استان‌های موفق در حفظ خطوط قرمز زیست‌محیطی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->