تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند
سرخط خبرها

خداحافظی جامعه ورزش و هواداران با علی اسعدی + ویدیو

  • کد خبر: ۲۳۳۱۷۱
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
  • ۱
خداحافظی جامعه ورزش و هواداران با علی اسعدی + ویدیو
مراسم تشییع پیکر مرحوم علی اسعدی، فوتسالیست مشهدی، ظهر امروز در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم تشییع پیکر علی اسعدی فوتسالیست مشهدی، ظهر امروز با حضور خانواده این ورزشکار و جمع دوستان و هم‌بازیان این ورزشکار برگزار شد.

در این مراسم که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، چهره‌های قدیمی و حال حاضر فوتسال و فوتبال مشهد در کنار مدیران شهری و دوستان و هواداران علی اسعدی حاضر بودند.

وداع خانواده در سالن خاطره‌ساز

یکی از اتفاقات ویژه مراسم امروز حضور خانواده مرحوم اسعدی در سالن شهید بهشتی بود. مادر، همسر و خواهر علی اسعدی در حالی پا به سالن خاطره‌ساز شهر مشهد گذاشته بودند که پیش از این فقط از قاب تلویزیون هنرنمایی عزیزشان را در اینجا می‌دیدند. پدر بازیکن فقید فوتسال استان هم که از همان روز اول حادث‌شدن این عارضه در کنار فرزندش حاضر بود، برای آخرین بار چرخش پسرش را در سالن بهشتی تماشا کرد. علی این بار روی دست دوستان و عزیزانش چرخید و دلربایی کرد.

رفتن علی کمرم را شکست

پدر علی اسعدی گفت: این پسر از همه لحاظ آقا و سرآمد بود. هربار او را صدا می‌زدم یا کاری داشتم، بلافاصله انجام می‌داد. نمی‌دانم در نبود او چه باید بکنم. علی یک همسر واقعی، یک برادر مهربان و یک پسر دلسوز بود. رفتن او کمرم را شکست.

اسعدی که در فراق پسرش به‌شدت متأثر شده بود، در پایان گفت: هرچه از اخلاق و مهربانی این پسر بگویم کم است. دعا کنید خدا صبر این مصیبت را به من و مادر و خواهران و همسرش بدهد.

مجید مرتضایی: علی یکی از قوی‌ترین و بااستعدادترین فوتسالیست‌های استان بود

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: متاسفانه هنوز هم برای ما باورکردن این ضایعه ممکن نیست و نمی‌توانیم قبول کنیم که دیگر علی عزیز را در بینمان نداریم. علی یکی از بااستعدادترین و قوی‌ترین بازیکنان این شهر بود که فقدانش ضربه بزرگی به همه ما زد.

وی در ادامه افزود: از لحاظ اخلاقی این پسر جزو بهترین‌ها بود و حضور پرشور دوستان و هم‌بازیانش در این مراسم نیز گواه بر همین مورد است. پسری خوش‌خنده و مهربان از جمع ما جدا شد.

مجید مرتضایی در پایان عنوان کرد: نمی‌شود از کار بزرگی که خانواده علی انجام دادند هم بگذریم. انصافاً پدر و خانواده علی کاری کردند که یک بار دیگر به همه نشان دهند چه قلب بزرگی دارند. اهدای اعضای بدن این جوان ورزشکار به بیماران نیازمند، باعث شد تا یاد علی برای همیشه در دل و ذهن ما باقی و زنده بماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن تاجی.
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
0
0
روحش شاد.یادش گرامی
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->