پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟
سرخط خبرها

جلالی پیشنهاد خارجی ندارد

  • کد خبر: ۲۳۳۲۰۳
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
جلالی پیشنهاد خارجی ندارد
ابوالفضل جلالی، مدافع-هافبک چپ استقلال هیچ پیشنهادی از لیگ‌های خارجی ندارد و بعد از بازی تیم ملی باید پای میز مذاکره با استقلال بنشیند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ابوالفضل جلالی با استقلال قرارداد ندارد و یکی از بازیکنانی است که باشگاه استقلال باید با او به توافق برسد. از طرفی گفته می‌شود که این بازیکن احتمالا سرباز هم خواهد شد که درباره این موضوع هنوز هیچ قطعی دردست نیست. جلالی خود جایی اعلام کرده بود که سرباز نیست و همچنان می‌تواند با شرایط سابق برای استقلال بازی کند، اما از سویی برخی منابع نیز مدعی‌اند این بازیکن سرباز است و باید تکلیف خود را با این موضوع روشن کند. همه این احتمالات به کنار؛ اما خود جلالی به دنبال آن است تا شرایطی فراهم شود و به لیگ‌های خارجی برود.

او فصل خوبی را سپری کرده ودراستقلال خالق ۱۰ پاس گل بوده است. البته طبق آماری که ایران ورزشی دارد این بازیکن در ۱۳ گل استقلال تاثیر مستقیم داشته و ازاین حیث مهم‌ترین و آماده‌ترین بازیکن تیمش محسوب می‌شود. با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌شود جلالی با پیشنهاد‌هایی مواجه باشد، اما تا به امروز این بازیکن هیچ پیشنهاد رسمی از تیم‌های خارجی به دست نیاورده و احتمالا بعد از پایان بازی‌های تیم ملی باید ابتدا تکلیف سربازی خود را روشن کند و بعد از آن پای میز مذاکره با استقلال بنشیند. جلالی بازیکنی است که از لحاظ کارایی کاملا به کار استقلال می‌آید و برخلاف اینکه فصل را امیدوارانه شروع نکرد و دائم نیمکت نشین بود، اما در ادامه راه موفق شد به یکی از اثر گذارترین بازیکنان تبدیل شود. البته باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که باشگاه استقلال برای بهترین بازیکنان خود نیز دستمرد محدودی را تعریف کرده که به زودی به آنها اعلام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->