پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟
سرخط خبرها

مدیران استقلال بدون سرمربی دنبال تمدید قرارداد بازیکن

  • کد خبر: ۲۳۳۳۵۹
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
مدیران استقلال بدون سرمربی دنبال تمدید قرارداد بازیکن
مدیران استقلال درحالی که تکلیف نیمکت این تیم را روشن نکرده‌اند به دنبال جذب بازیکنان هستند و مذاکرات خود را شروع کرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که همچنان شایعات و ابهامات متعددی درباره آینده کاری جواد نکونام با استقلال منتشر می‌شود و خبر‌های عجیبی پیرامون این موضوع مطرح گردیده، اما گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال براساس لیستی که اخیرا سرمربی استقلال به آنها داده در حال جذب بازیکنان مورد نظر هستند.

درواقع مالکان باشگاه استقلال قصد دارند بازیکنان جدید را با استناد به لیست نکونام جذب کنند که این سیاست ممکن است ناشی از قطعی بودن حضورآقای سرمربی در استقلال داشته باشد.

 البته باشگاه استقلال تا به امروز هیچ واکنش رسمی به بودن یا نبودن نکونام دراین تیم نشان نداده است و انتظار است که تصمیم گیران در این باشگاه به سرعت به شایعات واکنش نشان داده ودرباره آینده کاری سرمربی فصل پیش با این تیم واکنش رسمی نشان دهند تا استقلال بیش ازاین دچار سردرگمی بناشد.

باشگاه استقلال، اما در روز‌های اخیر اقداماتی در راستای تمدید شدن قرارداد برخی بازیکنان انجام داده است. درهمین راستا باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد یک طرفه با ۴ بازیکن مکاتباتی را با سازمان لیگ انجام داده است. مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی و محمدحسین مرادمند، نفراتی هستند که قراردادشان یکساله بوده و در لیست تمدید هستند که طبق قانون، تمدید قرارداد یک طرفه آنها با ۲۵ درصد افزایش نسبت به قرارداد قبلی انجام می‌شود.


باوجود شایعاتی که پیرامون مذاکره باشگاه استقلال با بازیکنان جدید مطرح شده این باشگاه هنوز مذاکره‌ای را با بازیکن یا بازیکنان جدید نداشته و این مساله پس از بازگشت سرمربی تیم پیگیری خواهد شد. هرچند که طی روز‌های گذشته برخی افراد در تماس با بازیکنان و ایجنت‌ها خود را نماینده باشگاه برای انجام مذاکرات معرفی کرده‌اند، اما هیچ مذاکره رسمی و تایید شده‌ای در این مورد انجام نشده است.

این طور که پیدا است مسئولان باشگاه استقلال بنای خود را روی تمدید قرارداد با بازیکنانی گذاشته‌اند که فصل پیش دراین تیم به میدان رفته‌اند و تلاش می‌کنند در قدم اول فارغ از اینکه چه کسی سرمربی است، گزینه‌های مطلوب را در تیم حفظ کنند تا احیانا از نقل وانتقالات پیش فصل عقب نمانند وبا مشکل مواجه نشوند.

باید دید نتیجه اقدامات باشگاه استقلال در این راستا چه خواهد شد وآیا مدیران آبی می‌توانند تیمی را برای فصل بعد ترتیب دهند که از لحاظ فنی بهتر از فصلی که گذشت باشد یا خیر؟! به هرحال از اردوگاه سرخ خبر می‌رسد که اسکوچیچ قرار است سرمربی این تیم شود که اگر چنین شود، استقلال باز هم درمقابل این مربی کار دشواری خواهد داشت، به این دلیل که اسکوچیچ به خوبی با قاعده مربیگری در فوتبال ایران آشنا است و لازم است که مدیران استقلال تیم بهتری را نسبت به فصل قبل ایجاد کنند.  

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->