سرخط خبرها

اکران آنلاین ‌فیلم‌تئاتر «تولد یک‌سالگی» در تلویزیون تئاتر ایران

  • کد خبر: ۲۳۳۳۹۵
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
اکران آنلاین ‌فیلم‌تئاتر «تولد یک‌سالگی» در تلویزیون تئاتر ایران
اکران آنلاین ‌فیلم‌تئاتر «تولد یک‌سالگی» به کارگردانی «بهاره فاضلی‌راد»، از آثار حاضر در هفدهمین جشنواره تئاتر رضوی، در تلویزیون تئاتر ایران آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایش تولد یک سالگی روایتگر تمام زنانی است که از سفر نیمه تمام زن بودن، مادر بودن، همسر بودن، بیم و امید، زندگی و مرگ سخن می‌گویند؛ سفری که از دل سه شخصیت داستان به نام‌های میمنت، شعله و شادی روایت می‌شود که این سه شخصیت در نگاه اول وجه اشتراکی با هم ندارند اما سرنوشت، در حضور ناپیدای رأفت امام رئوف (ع) و لحظات طلایی رنگ زندگی، آنها را به نوعی با یکدیگر مرتبط می‌کند.

اکران آنلاین ‌فیلم‌تئاتر «تولد یک‌سالگی» در تلویزیون تئاتر ایران

این نمایش به کارگردانی بهارافضلی راد امسال روی صحنه تئاتر مشهد نیز رفت و حال بعد از به پایان رسیدن اجرای این نمایش، اکران آنلاین آن در تلویزیون تئاتر ایران قرار است آغاز شود.

بهاره افضلی‌راد با اشاره به اکران آنلاین نمایش «تولد یک سالگی» اظهار کرد: تلویزیون تئاتر ایران از تمامی کارگردانان آثار تئاتر رضوی را خواسته بود که با کیفیتی بالا از نمایش فیلمبرداری و ارسال شود. این آثار در سایت تلویزیون تئاتر ایران بارگزاری شده و علاقه‌مندان به تئاتر می‌توانند نمایش‌ها را به صورت رایگان و به صورت یکجا ببینند.

وی درباره مزیت اکران آنلاین تئاتر در کشور افزود: این اقدام بسیار موثری در زمینه تئاتر است. زیرا تمامی آثار آرشیو می‌شود و حتی علاقه‌مندانی که خارج از کشور هستند نیز به آنها دسترسی دارند.

کارگردان تئاتر «تولد یک سالگی» درباره استقبال مردم از این نمایش در زمان اجرای روی صحنه تئاتر بیان کرد: زمانی که ما بر روی صحنه تئاتر اجرا داشتیم نیز با استقبال مردم رو‌به‌رو شدیم و کار تیم نمایش دیده شده و مورد حمایت قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->