روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود درباره راهکارهای مدیریت اضطراب در خانه آخرین اخبار از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۳ مرداد ۱۴۰۳) پشه آئدس عامل ۴ بیماری | ۸۰ درصد مبتلایان تب دنگی علائم خفیف دارند
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ٢۴ خرداد ١۴٠٣) | بارش پراکنده باران در نقاط شمالی، غربی و ارتفاعات استان

  • کد خبر: ۲۳۳۵۳۶
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ٢۴ خرداد ١۴٠٣) | بارش پراکنده باران در نقاط شمالی، غربی و ارتفاعات استان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز در برخی نقاط شمالی، غربی و ارتفاعات استان وقوع بارش‌های رگباری توام با رعد‌وبرق، بارش تگرگ و آب‌گرفتگی وجود دارد و در این خصوص هشدار صادر شده است.  

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، تا ابتدای روز‌های هفته آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر، شاهد افزایش سرعت وزش باد در استان خواهیم بود که این وزش باد در برخی از نقاط استان شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود. همچنین احتمال ورود ذرات گردوغبار به شهر‌های دیگر از جمله مشهد مقدس وجود دارد. 

وی ادامه داد: طی این مدت در سطح استان افزایش ابر به‌ویژه در ساعات بعدازظهر را خواهیم داشت که در برخی نقاط شمالی، غربی و ارتفاعات استان وقوع بارش‌های رگباری توام با رعدوبرق، بارش تگرگ و آب‌گرفتگی وجود دارد و در این خصوص هشدار صادر شده است.

شایان ذکر است که تا روز شنبه نیز شاهد روند کاهش دما روزانه در سطح استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمای مشهد بین ٢٣ و ٣٧ درجه بوده است و امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣۶ درجه و در سردترین ساعات به ٢٢ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ١۴ درجه و سرخس با دمای ۴٢ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین در نواحی شمال و غرب استان بارش پراکنده باران داشتیم که بیشترین میزان بارش از شهرستان سبزوار ۶ دهم میلی‌متر گزارش شده است. شهرستان جغتای ٣ دهم میلی‌متر و جوین کمتر از یک دهم میلی‌متر بارش باران ثبت کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->